تاریخ شمسی عاشورای ۱۳۸۸ را نشان می دهد، ملت در عزای حسین (ع) و یارانش آسیمه سر تاب و توان را از دست داده و نالان و گریان به دامان محبت ابا عبدالله الحسین علیه السلام آویخته است. در اوج دلدادگی مردم با حسین و پروردگار مهربان حسین ناگهان نفس شوم فتنه در برخی خیابان‌های مرکزی تهران می پیچد.

مثل اینکه خدا عاشورا را برای همه تاریخ روز جدائی حق  از باطل قرار داده است.

 

از محرم سال61 هجری بگیر بیا تا عاشورای 88 وحرمت شکنان فتنه گر که مردم خداجو نامیده شدند ولی مانند اصحاب یزید که به خیمه‌های ارباب حمله کردند به خیمه‌های عزادارن ارباب حمله کردند.

در روز عاشورا زدن و رقصیدن و شادی کردن و تازه آن موقع بود پی بردم چقدر زیباست و بجا در زیارت عاشورا میخوانیم.

روز شادی آل زیاد و آل مروان وتمام دشمنان اهل بیت است.

 


تازه فهمیدم چرا امام آمریکا رو شیطان بزرگ خطاب کرد وقتی از وقایع عاشورای 88 مثل عاشورای 57 حمایت کرد .

 

"عــــاشورا" یک فرهنگ است ، نه یک حادثه !

 


فرهنگی که از روز ازل تا روز ابد مرز بین حق  و باطل است.روزی که در آن دیگر اعتدال و میانه روی جواب نمیدهد؛باید تکلیفت را روشن کنی یا با سپاه اربابی یا با لشکر یزیدی؟

عجب روزی است عاشورا که در آن عاشقان واقعی ارباب و اسلام خودشان را نشان میدهند؛آنهائی که فقط در حرف عاشق ارباب هستند هم خودشان را به خوبی نشان میدهند؛سربازان بی جیره مواجب شیطان و منافقین و دورویان هم به خوبی خودشان را نشان میدهد.دقیقا هرکی با ارباب نباشه با شیطان است خوب مشخص میشود.

 

اگر سپاه یزیدبه خیمه‌های زن وبچه ارباب و یارانش حمله کردند؛باقیمانده و کسانی که از نسل یزید بودند هم به خیمه‌های عزاداران ارباب حمله کردند.حرمت شکستند.اگر در نمازگزاران ظهر عشورا را تیر باران کردند.در سال88 با مصالح ساختمانی و سنگ به نمازگزاران حمله کردند.امت خداجوئی که به خیمه‌های عزاداران خون خدا حمله کردند.

در آن سالی که عده ای فتنه‌گر، بیرق "تقلب" به دست گرفته بودند و مدعی بودند در اعتراض به وقوع تقلب در دهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران به عرصه آمده‌اند، اما فجایع و اهانت‌هایی که توسط این جماعت فتنه‌گر در عاشورای آن سال رخ داد، نشان داد که اصل دشمنی این جماعت با شریعت ناب محمدی و مکتب حسینی و عاشورایی است.و انتخابات و ادعای تقلب در آن بهانه ای بیش نیست.

ظلم برارباب  به روز عاشورا و به سرزمین کربلا محدود نشده است و عاشورای حسینی در طول تمام تاریخ، محکی بوده برای جدا شدن صف یزیدیان از عاشورائیان که حضرتش فرمود "کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا"

 

در طول 1273 سال پس از عاشورای سال 61، انگار آنچنان که حب علی نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شده، بغض نسبت به علی و فرزندانش نیز نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شده است.

 

اهانت به ارباب یکی از دردناک‌ترین مقاطع تاریخ شیعیان است. اهانت به خاندان، اهانت به مضجع شریف، اهانت به مراسم عزاداری، اهانت به ...، اهانت از سوی عباسیان، اهانت از سوی بهائیت، اهانت از سوی وهابیت و ...

اما حیرت‌آورترین اهانتی‌ که به حضرت ارباب اباعبدالله الحسین شده است، در ایران یعنی تنها کشور شیعه جهان، تهران ام القراء جهان اسلام و در روز عاشورای سال 1388 شمسی صورت گرفت.اهانتی که تا آخر تاریخ ننگش بر پشیانی فتنه گران و حرمت شکنان باقی میماند.

عاشورای 88 را چه کسی می‌تواند فراموش کند؟ همان روزی که منافقین و بهایی ها و سبزهای فتنه گر یکی شدند و پرچم سیاه عزای مردم تهران را به آتش کشیدند.

دل بی بی زینب را دوباره خون کردند؛و خاطرات عاشورا61 هجری را دوباره زنده کردند.

منفقین وفتنه‌گران با سازماندهی منافقین و بهائیان ,حرمت ارباب را شکستند.

جریانی که پشتش به فرقه ضاله بهائیت و به رهبری صهیونیزم جهانی نیز گرم بود، در این روز به طور کامل نقاب از چهره انداخت و با جسارت به مراسم عزای امام حسین(ع)، سوت، کف‌زدن و هلهله در روز عاشورا، بی‌حرمتی به خیمه، پرچم و عزاداران حسینی و دراز دستی به سمت نمازگزاران ظهر عاشورای تهران،روی حرمله وشمر و عمر سعد را هم سفید کردند. نام جریان خود را در کنار سایر اهانت‌کنندگان و ظالمان در حق حسین(ع) و خاندان حسین(ع) در تاریخ ثبت کرد و نشان دادند چیزی از مسببان واقعه عاشورا نه تنها کم ندارند بلکه روی آنها را هم سفید کردند.

جریانی که حامیانش از گوکوش تا سروش؛از بهائی تا وهابی,از امپریالیست تا صهیونیست شکر خداقافیش هم جوره؛خلاصه هر کسی که با شیعه و و اسلام مشکل داره هر کسی که با جمهوری اسلامی چون بیرق شیعه را بلند کرده دشمنی دارد به میدان آمد ولی مثل همیشه که خدا روز عاشورا را روز رسوائی آل بنی امیه و دشمنان شیعه و اهل بیت قرار داده است رسوا شدند.تا مشخص شود گذشته افراد ملا حال افراد نیست.

فتنه گرانی که تمام مقدسات و خطوط قرمز نظام را زیر پا گذاشته بودند, از توهین به امام خمینی بگیر بیا تا زیر سوال بردن حمایت از فلسطین وحزب الله وآرمان آزادی قدس؛ با کفش نماز خواندن و هرچی که دل دشمنان اسلام وایران را شاد می‌کرد؛ پسند آنها بود؛ گفتند وبجای ارباب دل دشمنان ارباب را شاد کردند؛ در آخر سر هم دیدیم حتی برای حفظ ظاهرم به عاشورای حسینی که شیعه وسنی در شکی ندارند که حق با کی بود,چه کسی مظلوم بود حرمتش را نگه میدارند,آنها هم ندا با یزیدیان زمان حرمت‌شکنی کردند.

 

چقدر جالب کربلای4 در روز 4دی انجام شد؛ روزی که آواکس‌های آمریکا عملیات را به عراقی‌ها اطلاع داشت؛ بعثی‌ها غواصان دریا  دل مارو اسیر کردند با دستان بسته زنده به گورشان کردند؛ تا 30 سال بعد یک اینبار نه عراقی بلکه ایرانی بازهم با دستور کدخدایشان ریختندد در خیابان و فتنه کردند و حرمت ارباب را شکستند؛ 7 سال بعد بازهم همان فتنه‌گران و حامیان‌شان نامه نوشتن برای تحریم بیشتر ایران و فتنه‌گرانی که بعد از فتنه مخفیانه برای تحریم ایران تلاش می‌کردند؛ و مشاوره میدادند که چگونه و از کی تا تحریم کنند تا اثرش بیشتر باشد.

«احمد باطبی» را یادتان می‌آید؟! این فرد، از جمله خودی‌های فتنه‌گران 18 تیر78 بود! و بلکه نمادشان! و قهرمان‌شان! با آن‌ همه کار سخیف و سراسر دروغ که ایام 18 تیر انجام داد!
فقط در یک نمونه، نامبرده بعدها خودش اعتراف کرد ایام 18 تیر، آن «عکس معروف» را با آغشته کردن خون مرغ به عرق‌گیرش انداخته بود! همین فرد، یعنی مصداق بارز خودی و البته قهرمان‌ برای احزابی چون مشارکت و روزنامه‌هایی از قبیل همین زنجیره‌ای‌ها، اخیرا نامه‌ای به ترامپ نوشته و بی‌شرمانه از رئیس‌جمهور منتخب مردم آمریکا تمنا کرده برای تحریم بیشتر ایران! فردی با این حد از خباثت در دیروز و امروزش، از جمله خودی‌ها و قهرمانان حزب مشارکت و روزنامه‌های زنجیره‌ای بود! امروز شده است سرکرده و سرلیست نامه‌نویسان به ترامپ برای تحریم بیشتر ایران وباید هم دختر حاج آقا بگوید که تمدید قانون ایسا نقض برجام نیست چون برادر که در دولت پدرش و اصلاحات مخفیانه وزیر نفت بود برادری که کرسنت و استات تویل و... به ایران تحمیل کرد, قراردادهایی که فقط بوی خیانت میدهد؛ برادری که اسپانسر فتنه بود و در محل کارش صبح‌های پنج شبنه جلسات صبحانه را برگزار می‌کرد؛ تا برای فتنه برنامه‌ریزی کنند و مشخص شود هرکس چه وظیفه‌ای دارد، خانمی که خودش در بین فتنه‌گران حضور می‌یافت و فتنه‌گران را به ادامه فتنه تحریک می‌کرد. باید هم تمدید ایسا را نقض برجام نداند.

الحق که وطن‌فروش و فتنه‌گر خوب جائی و خوب زمانی پیوند خوردند...

از خود گذر کنیم که این خان آخر است / این انقلاب بیمه زهرای اطهر است

تحریم می کنند که تسلیممان کنند / غافل از اینکه دل به بلاها شناور است

بیم هلاک نیست کسی را که از ازل /  چشم امید او به خدای پیامبر است

برخیز تا به باغ شهادت قدم زنیم / غیر از شهید هر چه که بینی مکدر است

با سکـه و دلار نــداریم هیــچ کـار / ما را به سر هـــوای اشــارات رهبر است

جان می دهیم ننگ ملامت نمی خریم/ حرف امام خامنه ای حرف آخر است

 

 

برای فتنه‌ی «هشتادوهشت»، «عاشورا»

 
بهانه بود که شد خود «طناب‌ِدار»خودش!
ولی به «قتل» و «جنایت»، «جَری» بود، حتی...

اگر «یزید»، «پشیمان» شود زکار خودش!

به‌قول «فتنه‌گران»، «کُلِ یَوم، عاشورا»
که افکنَد به «خیام»، «آتشی» زِ«نارِ» خودش!
***
نماد جنبش سبزِ «سوروس»، مناسب بود
که زینتی بشود بر سر «مزارِ» خودش

اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ...

یاعلی