اجماع کردند امام خمینی دیگر امام مستضعفین نباشد،تصمیم گرفتند و اجماع کردند تا انقلاب اسلامی دیگر نه انقلاب باشد و نه اسلامی، اجماع کردند تا دیگر جمهوری اسلامی ایران، نه جمهوری باشد، نه اسلامی و نه حتی انقلاب باشد. اجماع کردند در جمهوری اسلامی رویزیونیست کنند، اجماع کردند امام بزرگوار ملت را نه آن طوری که هست بلکه آن طوری که دوست دارند به جامعه و نسل سوم و چهارم معرفی کنند. اجماع کردند تا در یک تغییر اساسی در آرمان‌های امام و انقلاب به طور کلی تغییر کند واز انقلاب فقط یک انقلاب ماتیک مالیده و کروات زده باقی بماند؛ تا دیگر شریک غم تمام مظلومان عالم نباشد.

امام الف - میم - الف - میم؛ از کلاس اول ابتدائی تا وقتی که بخواهی دکتری که هیچ فوق دکتری بگیری از امام هیچ نخواهی شنید، بجز یک عکس کلیشه‌ای و یک نوشته که هیچکس هم آن را نمی‌خواند. یک وصایای امام که استاد همان اول ترم چندتا تست میدهد و میگوید از همین‌ها سوال می‌آید، یعنی هر دانشجوی گیجی زیر18 بگیرد باید به هوش آن دانشجو ششک کرد. چیزی به دانش‌آمور و دانشجو ما یاد نمی‌دهند. تا او با اندیشه‌های امام آشنا بشود تا مجیور نشود برای شناخت امام به خاطراتی که تنها منبع آن خود حاج اقا خاطره هست رجوع کند.

 

این طور که داره پیش میره تا چند وقت دیگر باید برای بردن نام امام مانند اقازاده مفسد نفتی برای بردن نام امام خمینی باید اول اسم او را بگذاریم. الف - میم - الف - میم بنامیم. دوستان لیبرال اجماع کردند، تا امام خمینی را تحریف کنند. اجماع کردند تا امام خمنی را آن طور که خود را دوست دارند و ن آن طور که هست به مردم و نسل جدید معرفی کنند. قرار گذاشتند تا هم انقلاب، هم انقلاب را با انحراف از آرمان‌ها به انحراف کشیده شود. میخواهند با نفوذی‌هایی که در مراکز تصمیم سازی دارند، با استادهای خود فروخته و نفوذی در دانشگاه‌ها، توسط روزنامه‌نگاران در روزنامه‌ها و مجلات لیبرال چشم انداز نظام و انقلاب را عوض کنند. بجای اینکه خدا را ببیند کدخدا را می‌بیند.اجماع کردند تا با نهادینه کردن لیبرالیسم در جمهوری اسلامی از انقلاب فقط یک انقلاب ماتیک مالیده و کراوت زده باقی بماند. جامعه‌ای با ظاهری اسلامی ولی در باطن لیبرال و سکولار در جامعه ایران حاکم شود. اجماع کردند تا از امام انقلابی ما یکی شبیه پاپ ژان پل نمیدونم چندم درست کنند؛ اجماع کردند ولی فقیه یعنی امام خامنه‌ای مثل پاپ نمیدونم چندم که توی واتیکان نشسته و هر وقت هوس گردش بهش دست میده، توی آکواریوم میارن ومیبرش و کار به کار کسی ندارد، و هر چند وقت یکبار فقط اعلام تاسف می‌کند،  حمایت خود را از صهیونیست‌ها اعلام می‌کند، تا بیکار نباشد. یعنی تصمیم گرفتند ولایت فقیه را واتیکانیزاسیون بکنند.

چقدر زیبا گفت سید شهیدان اهل قلم:

ای تاریخ بشکند قلمت اگر ننویسی بر سربازان سپاه خمینی چه گذشت....

 قلمت بکند تاریخ اگر ننویسیبر سربازان سیدعلی چه گذشت، اگر ننویسی آنها رفتند خون دادند؛ شهید شدند، تا ایران در آرامش کامل باشد، تا نفوذی‌ها کسانی که در چند کیلومتری خاندانشان حتی یک شهید هم پیدا نمی‌شود، کسانی که اعتقادی به جمهوری اسلامی و اسلام ندارند تئوری بدهند و زیر آب نظام و اسلام را بزنند. اجماع کردند بجای اینکه امام را از جامعه بگیرند، جامعه ردر یک پروژه مشترک بین نفاق جدید و دشمنان نظام با خاطره و ساختن مستنذ از امام خمینی بگیرند.

اجماع کردند با ساختن کاخ در ارامگاه او امام مستضعفین را جانشین شاه نشانش بدهند. اجماع کردند در جمهوری اسلامی، اسلام آمریکائی حاکم بشود. اجماع کردند ایران شیعه شبیه ترکیه، مالزی و دوبی باشد. اجماع کردند ایران بشود فرشته بزرگ و آمریکا ادیگر شیطان بزرگ نباشد و تبدیل شود به شیطان صغیر تا دیگر  رابطه برقرار کردن با آن سخت نباشد. اجماع کردن ایران شبیه لهستان شود، اجماع کردند تا در اقتصاد جهانی هضم شویم. اجماع کردند آرمان‌های خود را بجای آرمان‌های امام به جامعه معرفی کنند. تصمیم گرفتند امام را آن طور که میخواهند نه آن طور که بود به جامعه و نسل بعد معرفی کنند. حرف‌هایی که خودشاندوست دارند بزنند ولی جراتش را ندارند به اسم حرف و خاطره از امام گفت.

امام الف - میم - الف - میم اجماع کردند، تا چند وقت دیگر اگر کسی خواست ام آقاروح الله را ببرد، مانند آقازاده نفتی جرات نکند اسمش را کامل بگوید و فقط مخفف اسمش را بگوید. از اول ابتدائی تا وقتی که طرف بخواد لیسانس بگیره؛ نه امام درس داده می‌شود؛ نه انقلاب اسلامی و نه دفاع مقدس ... چقدر میشد در کتاب‌ها در مورد امام و انقلاب و دفاع مقدس صحبت کرد؟

چرا کسی از پیروزی‌ها نمی‌گوید؟ چرا کسی از دستگیری نظامیان آمریکایی و انگلیسی در خلیج همیشگی فارس نمی‌نویسد؟ یکیش سرمقاله نویس و تئوریستین جریان اصلاحات که در صداوسیمای جمهوری اسلامی از رضاخان دفاع می‌کند؛ خاک بر سرت.. مرتجع مائیم یا تو که حاضری پوتین‌های پهلوی اول را ماچ کنی؟ تو در پهلوی اول گیر کردی و ما در تنگه باب المندب هستیم... مرتجع مائیم که خاور میانه را اداره میکنیم یا تو و هم جریان‌های تو؟؟؟

امام خمینی گفت: ما پیروزیم؛ او گفت : آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. سخن قرآن شما پیروزید و کافران مغلوبند.

قرآن گفته کفار و یهود و نصارا را به دوستی دعوت نکنید؛ آنها تا شما رو به دین خودشان در نیاورند دست از سر شما دست بر نمیدارند؛ ولی دوستان اجماع کردن پیشرفت را برخلاف سخنان رهبری جایگزین توسعه بکنند،  تصمیم گرفتند  و اجماع کردند ما بشویم رفیق صمیمی آمریکا و نگهبان منافع آنها در خاورمیانه باشیم.

چقدر این خاطره آقا سعیدجلیلی برای انقلابیون شیرین وبرای لیبرال‌ها دردناک است

 

در مذاکرات 3 خرداد 91 در بغداد به 1+5 گفتم یادتان هست زمان جنگ پشت صدام بودید؟ الآن صدام کجاست و ما کجا هستیم؟ ما داریم در کاخ صدام با شما مذاکره می‌کنیم!

 

کاش دوستان اینقدر راستگو بودند و انصاف داشتند میگفتند وقتی به آقاروح الله گفتند آمریکائی‌ها در خاور میانه هستند چه گفت؟ گفت من بودم میزدم... گفت راه قدس از کربلا میگذرد و شما خندیدید و الان میبینید که عکس اقا روح الله و امام خامنه‌ای بر بالای همان بالکن معروفی که صدام اسلحه دستش گرفت و شلیک کرد و فرمان حمله به ایران را صادر کرد نصب شده است به عنوان فرمانده مسلمین کل جهان.... کاش سه خط آخر قبول قطع نامه را در کتاب‌های درسی میگذاشتند تا نسل حدید بفهمد چرا امام قطع نامه را قبول کرد؟ میخواست به همه ما بفهماند که آنها دروغ می‌گویند. میخواست به ما بفهماند نباید به حرف دشمن اعتماد کرد.

وقتی به صحبت مسئولین و بعضی از جناح‌های سیاسی دقت می‌کنیم معلوم می‌شود؛ جناح فکری وجود دارد که قائل به تقکر امام خمینی و امام خامنهای بر اساس فکری اقا روح الله ملاک حال فعلی افراد است.ما میگوئیم فقط با مبارزه و انقلابی گری می‌شود پیروز شد، ولی آنها قائل هستند اشتباه کردیم انقلاب کردیم باید دست از مبارزه و استقامت برداریم. تصمیم گرفتند بروند و از اقلابی بودن توبه کنند. تصمیم گرفتند در جمهوری اسلامی لیبرالیسم و مدرنیته را نهادینه کنند.میخواهند غیرت را از مردانمان و عفت را از زنانمان بگیرند تا تجاوز برای دشمن راحت بشود.

اجماع کردند تا کاری بکنند با جنگ نرم و تبلیغاتشان کاری بکنند بردن نام امام جرم بحساب بیائد؛ داعش‌های وطنی که خطرش از خود داعش و صهیونیست‌ها برای این انقلاب بیشتر است. تصمیم به این کار گرفته‌اند.

ولی لیبرال جماعت باید خوب این مسئله را با خود به گور ببرد که نابودی و منحرف شدن جمهوری اسلامی را ببیند.

همان طور که امام خامنه‌ای فرمودند:

این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

ما نام امام خمینی را زنده نگه میداریم و نمیگذاریم او تحریف شود تا بدین وسیله انقلاب تحریف شود.

یاعلی