اگر پسند و اگر ناپسند میگویم

نگفته بودم و اینک بلند میگویم

نگفته بودم و جنگ است بعد از این سخنم

و از دهان تفنگ است بعد از این سخنم

 

 

تا دیروز باید شعار میدادیم مرگ بر آمریکا ولی از امروز؛ شاید بهتره بگم هروقت تفکر اصلاح طلبی و راست سنتی بر سرکار می‌آید؛ باید شعار بدهیم: مرگ بر آمریکا و حامیان داخلیش؟؟!!!

مرگ بر آمریکا و حامیان داخلیش!؟

حامیان داخلی آمریکا چه کسانی هستند؟

چرا توهین می کنید؟

اگر رئیس جمهور کشور کسی که شخص مورد اعتماد حاج آقا برای پروژه دولت وحدت ملی در سال88 بود؛ اعتقاد دارد آمریکا کدخدا هست؛ باید  با او بست؛ تا تمام مشکلات کشور حتی مشکل خشک‌سالی و اب خوردن مردم هم حل بشود، حامی کدخدا بحساب می‌آید؟

اگر شیخ آمریکا را ابر قدرت میداند؛ می‌شود دوست داشتن آمریکا؟؟؟

اگر مشاور شیخ اعتقاد دارد باید به آمریکا که کدخدا جهان است بچسبیم و هر چه او گفت چشم بگوئیم تا پیشرفت کنیم؛ با دی اسلام و شیعه را کنار بگذاریم می‌شود مصداق عینی نفوذ و حامی کدخدا بودن؟

اگر شیخ20 سال در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام وقت بگذارد و کتاب استراتژیک بنویسد و 791 صفحه کبری و صغری بچیند تا بگوید باید برویم مدل کینزین‌های جدید و نهادگرایان را اجرا کنیم، می‌شود حامی کدخدا؟

آیا اگر آیت الله رفسنجانی که ما نفهمیدیم ایشون کی و کجا شدن آیت الله؟؟؟ بگوید باید تابوی رابطه با آمریکا بشکنیم یا اگر حاج آقا خواب ببیند؛ امام موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا بود، یا حاج اقا هر چند وقت یک‌بار یه خاطره جدید از امام یادشان بیاید،حامی داخلی آمریکا محسوب می شود!؟

اگر حاج در دوران ریاست جمهوری خود لیبرالیسم را برخلاف گفته امام در جمهوری اسلامی نهادینه کرد، اگر سیاست خارجی کشور را ضرربه دومی کرد؛ و گفته‌های بانک جهانی را اجرا کرد، به اسم توسعه اقتصادی فرهنگ کشور له و آسفالت شد، می‌شود حامی آمریکا و غرب؟؟

آیا اگر آقا مهدی رفسنجانی گل پسر حاج آقا؛ کسی که جانباز شیمیایی هست به گفته خود حضرت آیت الله توسط نیک آهنگ کوثر به کدخدا پیغام و سیگنال بفرستد که تحریم‌ها را تشدید کنید تا نظام تضعیف شود حامی آمریکا محسوب می شود!؟

آیا فتنه گران ۸۸ که احترام به رای مردم نگذاشتند و دستور شورش خیابانی دادند تا ۲۴ میلیون رای را بنفع ۱۵ میلیون رای تغیر دهند حامی آمریکا محسوب می شوند!؟
آیا عفت مرعشی همسر محترم حاج اقا که گفت اگر موسوی برنده نشد بریزید تو خیابونها و ... حامی آمریکا محسوب میشود؟؟؟

آیا سیصد نفر از دولتمردان دولت افساد طلبان از وزیر و معاون ونماینده مجلس و...که امروز در خدمت رسانه های برون مرزی هستند و درBBC و    VOA  و من و تو   وفارسی وان و دویچه وله  و صدای آمریکا و... برای شکست وعلیه مردم ونظام اسلامی تولید برنامه میکنند حامی آمریکا هستند!؟

آیا منافقان و وجبهه ملی و نهضت آزادی و سلطنت طلبها و چریکهای فدایی خلق اقلیت و اکثریت وحزب توده وبهایی‌هاو پیکاری‌ها و امتی‌ها و کومله و دمکرات‌های کردستان و امثال ریگی و همپیمانان القاعده و داعش سعودی‌ها و شیخ نشین‌های خلیج همیشه فارس و انجمن حجتیه‌ای‌ها و صوفی‌ها و دراویش ضد جمهوری اسلامی و... همه وهمه حامی آمریکا محسوب میشوند !؟

آیا این گروهها حامی آمریکا هستندیا آمریکاییها حامی این گروهها!؟

آیا تفاوتی هست بین کسانی که از آمریکا حمایت می‌کنند یا کسانی که آمریکا از آنان حمایت میکند و اینها از حمایت امریکا استقبال می کنند و ادعاهای امریکاییها را در مورد خود با سکوت تایید میکنند واز آمریکا بیزاری و تبرى نمی جویند!؟

حال سوال!؟
اگر دولتهای کارگزاران سوزندگی و افساد طلبان ومهرورزان و تزویر و ابتذال اگر با آمریکا رابطه پنهانی بر قرار کنند وکم کم قبح  رابطه با آمریکا را بشکنند خادمند یا خائن!؟

سخن اینجاست که آمریکا یک فرهنگ و یک تفکر است
لیبرالیسم یک فرهنگ و یک تفکر است

با همه محاسن و معایبش

وما ناگزیریم که این فرهنگ یا تفکر با همه قوت و ضعفهایش بپذیریم یا رد کنیم
در حقیت مجموعه تفکرات موجود در عالم

یا الهی اند
یا الحادی

و ما موظف ومختاریم از این دو نوع تفکر یکی را صد در صد بپذیریم یا رد کنیم
اگر بخشی از این وبخشی از آن را بپذیریم منافق محسوب میشویم
و نفاق مشکل همه تاریخ اسلام است چرا که پیامبر مکرم اسلام
مشکل کفار را بیست ساله حل کرد چرا که مردانه رو در رو میجنگیدند

ولی مشکل منافقین یک مشکل مزمن و ۱۴۰۰ ساله است که بجز با آگاهی مردم بر طرف نمی شود

مردم موظفند لشکریان و جنود و قرار گاه خدا پرستان و شیطان پرستان را بشناسند تا در تشخیص دچار اشتباه نشوند
که فرمود:
الله ولی الذین آمنو یخرجهم من الظلمات الی النور والذین کفروا اولیائهم یخرجونهم من النور الی الظلمات

پس قرار گاه ایمان و خیمه گاه ایمان و لشکرگاه ایمان و حزب الله یکی است

ولی خیمه گاه و لشکر گاه کفر متنوع و گوناگون
و مومن زرنگ آنست که لشکریان حق  را باجنود شیطان اشتباه نگیرد

فاعتبروا یااولوالابصار

یاعلی