تا این لحظه که در حال نوشتن این مطلب هستم نتایج رسمی انتخابات در بسیاری از حوزه‌های  انتخاباتی بخصوص کلانشهرهایی مثل تهران؛ اصفهان، تبریز و مشهد دیگر به طور رسمی اعلام شده است. و از حالا دوباره مارش پیروزی هر دو جناح سر به فلک خواهد زد. ولی تنها چیزی که تا این لحظه معلوم شده است این است که مردم و نظام جمهوری اسلامی پیروز مطلق این انتخابات بودند.انتخاباتی که لبیک دوباره مردم به ندای رهبری بود. تنها مارش واقعی پیروزی که تا کسی از آن دم نزده همین است.

 

 

انتخاباتی که در آن حتی سران فتنه و کسانی که مدعی بودند در انتخابات سال1388 تقلب شده بود؛ در برگه رای خود اسم کاظم جلالی را بنویسند که تقاضای اعدام آنها را کرده بود. قرار است سیدمحمدخاتمی که قبل از پایان پایان رای‌گیری پیروزی میرحسین را تبریک گفته بود؛ در انتخابات شرکت کرد و منتظر اعلام نتایج است تا نظر خود را بگوید.میرحسین و خانمش اگه رای بدن ادعای خودشون در خصوص انتخابات را زیر سوال بردند  اگه رای ندن پیش ررفقاشون زیر سوال میرن کلاً در این انتخابات دوگانه جالبی شکل گرفته است.مشارکت بیش از 70 میلیونی و مشارکت بالای60 درصد مردم نشان داد آزادترین و سالم‌ترین انتخابات دنیا در ایران برگزار می‌شود؛ انتخاباتی که به قول نوام چامسکی رهبرش کاری کرد که مخالف‌ترین افراد و دشمنان هم برای شرکت در این انتخابات تبلیغ کنند.

برای کسانی که در انتخابات شرکت کردند و رای خود را به صندوق انداختند؛ فقط به این فکر این بودند که طبق فرمایش رهبری وظیفه و تکلیف خود به بهترین شکل ممکن انجام دادند و اینکه چه کسی اول شده یا چه کسی آخر فرع است.ما بردیم چون هر رایی که به صندوق اندخته شد قبل از اینکه به آن کاندیدا باشد رای به جمهوریت نظام جمهوری اسلامی و حقانیت جمهوری اسلامی بود؛ ما بردیم چون نشان دادیم که در این نظام رای مردم حق‌الناس است. و حق الناسدر بین مسئولان نظام حالا از هر جناح و گروهی که باشد مهم است.پیروزی و برد اصلی حامیان و افراد انقلابی کسب کردند این است. پیروزی اصلی ما اینجا بود که در روز رای گیری پیرمردی رو دیدم که قبل از شروع رای گیری ، توی صف ایستاده بود.
رفتم جلو و گفتم " پدرجان..هنوز که رای گیری شروع نشده ؛ بهتر نبود یکم دیرتر میومدی که انقدر منتظر نمونی؟"
پیرمرد نگاهی به من کرد و گفت " چهار شهید ندادم که امروز دیر بیام"

ما بردیم چون با شرکت در این انتخابات نظام جمهوری اسلامی مستحکم‌تر شد. برنده واقعی این نظام امام سید علی خامنه‌ای بود که بهقلو نوام چامسکی کاری کرد که حتی دشمن‌ترین افراد هم برای حضور در این انتخابات تبلیغ کنند.

برنده واقعی مردم بودند وهستند که نشان دادند پا روی  خون شهدا نمی‌گذارند و حرمت نگه میدارند.ما بردیمو افرغ از هر نتیجه‌ای در هر انتخاباتی ما بچه حزب الله‌ها و ولائی‌ها بعد دیدن مشارکت بالای مردم جشن گرفتیم چون رهبرمان برنده واقعی این انتخابات بود و پایه‌های نظام از گذشته مستحکم‌تر شد.ما بردیم چون وقتی سرلیست ائتلاف اصولگرایان که پرچم انقلابی‌گری را بدست گرفته بودن وقتی از رتبه اول به رتبه31 رسید نه کسی شورش کرد و نه کسی قریاد واتقلبا سر داد و نه کسی سطل اشغالی آتش زد؛ ما بردیم چون با انیکه در تهران هیچ اصولگرائی رای نیاورد ولی اینقدر باجنبه و باشف بودیم که به جناح مقابل تبریک بگوئیم. ما بردیم چون نه قبل از انتخابات و نه بعد از انتخابات انگلیس از ما حمایت نکرد، ما بردیم چونبه ندای رهبرمون نائب امام زمانمون رو تنهانزاشتیم. ما بردیم چون منتخبانی رفتند مجلس تافریاد مرگ بر انگلیس بلندتر از سابق در مجلس کشور طنین‌انگیزتر شد.

ما بردیم چون  با خدا هستیم.

یاعلی