این صدای غرش قیام شیعه های حیدره
برتر از ملائکه مقام شیعه های حیدره
جنگ رو به رو فقط مرام شیعه های حیدره
خلقت بهشت هم به احترام شیعه های حیدره
بی اجازه علی کسی نفس نمی کشه
بال و پر شکسته منت قفس نمی کشه
غیرت علی توی خون بچه های شیعه ها
دست بسته هم باشه پا پس نمی کشه
نمک گیرتم علی 



تو شاهی و یه عمره که فقیرتم علی
بزرگ عالمی و من حقیرتم علی
اسیرتم علی

هر نفس مقاومت شعار شیعه های حیدر
هر دل شکسته از تبار شیعه های حیدر
پای قبر فاطمه قرار شیعه های حیدر
گوشه گوشه جهان در انتظار شیعه های حیدر
عشق من همینه پای عشق تو سرم بره
غیر ممکنه که لطف تو ز خاطرم بره
کربلا دمشق سامرا چه فرقی می کنه ؟
نا محرمی محاله سمت حرم بره
گرفتارم علی
قرار قلبمی بی قرارتم علی
فدای نوکرای بی شمارتم علی
کنارتم علی

هر نفس مقاومت شعار شیعه های حیدرِ

هر دل شکسته از تبار شیعه های حیدرِ

پای قبر فاطمه قرارِ شیعه های حیدرِ

گوشه گوشه ی جهان، در انتظار شیعه های حیدرِ

عشق من همینه پای عشق تو سرم بره ، غیر ممکنه که لطف تو ز خاطرم بره

کربلا در عشق سامرا چه فرقی می کنه

نامحرمی محاله سمت حرم بره

گرفتارتم علی ، قرار قلبمی و بی قرارتم علی ، فدای نوکرای بی شمارتم علی ،کنارتم علی، نمک گیرتم علی

تو شاهی و یه عمره که فقیرتم علی، بزرگ عالمی و من حقیرتم علی، اسیرتم علی

جنت خدا فقط برای شیعه های حیدرِ ، دعای ظهور یار دعای شیعه های حیدرِ

ذکر نحن صامدون نوای شیعه های حیدرِ، جان فدای رهبرم که مقتدای شیعه های حیدرِ

من یه عمره سنگ عشق تو به سینه می زنم