یکشنبه هفته گذشته بود که با لابی وتلاش بی وقفه رئیس مجلس طرح اولیه برجام در مجلس تائید بعدم با جلسه فوق العاده شورای نگهبان آن چیزی که در مجلس تصویب شده بود؛ به تائید رسید.


در لابی که توسط علی لاریجانی صورت گرفت برجام در عرض20 دقیقه به تصویب رسید؛ طرحی که مهمترین طرح حداقل مجلس نهم بود؛ به سرعتی باورنکردنی به تصویب رسید ولی خصوصی سازی 2 تیم بزرگ پایتخت که در اصل44 قانون اساسی هم آمده هنوز که هنوز است به تصویب نرسیده است.


برجامی که معلوم نیست چقدر از خطوط قرمز رهبری در آن رعایت شده است؟برجامی که هنوز برای مردم که هیچ حتی برای نمایندگان مجلس هم خیلی از خطوط ونکات آن مبهم و نامحرم است.برجامی که اگر تصویب شود وکدخدا روی قول خود بماند دیگر تحریم نیستیم.وباید به حاج حسن روحانی بگوئیم, حاج حسن عزت ایران را دادی, تمامی دست آوردهای هسته‌ای ایران را پلمپ کردی تا تحریم‌های ظالمانه‌ای که کدخدا؛ اتحادیه اروپا و سازمان ملل برعلیه ایران وضع کرده بودن را لغو کنی وحال با امضاء وتصویب این برجام ایران دیگر تحریم نیست وتو دیگر بهانه‌ای نداری برای رکود اقتصاد کشور نداری؛یادت هست حتی خشکسالی را هم به تحریم‌ها ربط دادی دیگر حتی بهانه‌ای برای مشکل کم بارشی و خشکسالی نداری.


دیگر بهانه‌ای برای مشکل مسکن وازدواج جوانان نداری.دیگر تحریم نیستیم تا بخواهیم به منتقدانت توهین کنی ومشکلات کشور از امروز به بعد دیگر ربطی به تحریم‌ها بلکه فقط به ضعف مدیران بستگی دارد؛ مدیرانی که ادعای ژنرال بودن دارند نه سرهنگ بودند, مدیرانی که مدعی هستند مملکت مدیر میخواهد نه نوکر... بسم الله این گوی و این میدان آقایون مدیر

دیگه تحریم نیستیم؛ دیگه توقع داریم؛ توقع داریم وقتی دیگه سانتیفیوژها نمیچرخند حداقل چرخ زندگی مردم بچرخد...




حاج حسن دیگر تحریم نیستیم ودیگر بهانه‌ای نداری برای ضعف مدیریت خودت ومدیرانت

یاعلی