سلام آقای هاشمی نمیدانم دقیقا شما را چگونه صدا کنم؛  طبق نامه و گفته رهبرعزیز از جانم بگویم حجت الاسلام  یا طبق تیم رسانه‌ای شما از سایتتان تا روزنامه آرمان وشرق و.. بگویم آیت الله یا مثل بعضی از دوستان وطرفداران شما بگویم عالی جناب؛ اعلی حضرت ؛یا به قول بعضی دیگر بگویم گادفادر پدرخوانده خلاصه شما هر جور خودتان دوست دارید، در این متن هرجا اسمتان آمد، هرچی دوست دارید بجای نوشته من بگذارید...

عالی‌جناب در آخرین مصاحبه خود به روستائیان توهین کرده‌ای. مثل اینکه یادتان رفته خودتان هم روستایی هستید.و  طبق اعتراف خودتان روستائی‌زاده هستید،میتوانم بپرسم چرا به اصلیت خودتان توهین می‌کنید؟؟؟اعلی حضرتا جمله امام خمینی در مورد روستائیان و کوخ نشینان را فرادموش کرده‌اید که فرمودند:


بحث مبارزه و رفاه، بحث قیام و راحت طلبی، بحث دنیا خواهی و آخرت جویی دو مقوله ایست که هرگز با هم جمع نمی‌شوند و تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند. فقرا و متدینین بی بضاعت، گردانندگان و برپادارندگان واقعی انقلاب‌ها هستند. ما باید تمام تلاش‌مان را بنمائیم تا به هر صورتی که ممکن است خط اصولی دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم.   29/4/67


عالی جنابا یادتان هست آقا روح الله فرمودند:

این پایین شهریها و این پابرهنه ها _ به اصطلاح شما! _ اینها ولی نعمت ماها هستند.

ولی فکر کنم در تفکر شما و باشگاه خانوادگی شما یعنی کارگزاران سازندگی و  حزب دوقلوش یعنی اعدال و توسعه که جناب روحانی در آن عضو هستند؛ بلعکس است و این پابرهنه‌ها و پائین شهری‌ها هستند که به شما به دلیل اینکه پول دارید و در شمال شهر زندگی می‌کنید، احترام بگذارند و شما ولی نعمت آنها هستید و نه بلعکس...

جناب اعلی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که من هنوز نفهمیدم شما چگونه یک شبه آیت الله شدید؛ اگر به سایتتان بگویید این مطلب را توضیح بدهند نه تنها من بلکه یک ملت خوشحال خواهند شد.که شما چگونه یک شبه از حجت الاسلام تبدیل به آیت الله شدید. خواهیم فهمید چگونه تا قبل از انتشار هاشمی نامه یا همان آرمان حجت الاسلام بودید ولی فردای انتشار آن شدید آیت الله؟؟؟یک ملت خوشحال خواهند شد بفهمند چگونه رفیق جدید شما سید حسن مصطفوی فرزند فرزند با بصیرت و استوار امام یعنی حاج احمدآقا هستند که به دلیل انتصابشان به امام به خمینی معروف هستند, دلیل اینکه شما بر چه اساسی و چرا ایشان را علامه خطاب کردید؛ خواهیم فهمید و به شدت خوشحال خواهیم شد.

آقای هاشمی الحق راست گفتند: هر کسی کو دورماند از اصل خویش؛ باز جوید روزگار وصل خویش


جناب پدرخوانده شما خودتان هم بچه روستا هستید؛یادتان هست خودتان در یک مصاحبه در سال1391 در مصاحبه با روزنامه شرق یکی دیگر از ستون‌های رسانه‌ای خاندانتان که در حمایت ار سخنان عسگراولادی بود رسما ٌ اعلام کردید:

من روستازاده هستم. آن‌قدر از مواهب انقلاب بهره برده‌ام که اگر اهانتی هم شده قابل‌مقایسه با آن نیست.



آقای عالی جناب تقصیرشما نیست چون امام همیشه گفتند:
آنهایی که در خانه‌های مجلل، راحت و بی‌درد آرمیده‌اند و فارغ از همه رنج‌ها و مصیبت‌های جان فرسای ستون محکم انقلاب و پابرهنه‌های محروم، تنها ناظر حوادث بوده‌اند وحتی از دور هم دستی بر آتش نگرفته‌اند، نباید به مسؤولیت‌های کلیدی تکیه کنند که اگر به آنجا راه پیدا کنند چه بسا انقلاب را یک شبه بفروشند...      66/5/6

اگر طبق فرموده امام بعد از انقلاب خانه‌ 700 متری  که در دزاشیب داشتید را رها می‌کردید، یعنی ازکاخ نشینی رها میشدید شاید فرزندانتان وخود شما سرنوشت دیگری پیدا می‌کردید.شما طبق گفته خودتان درد فقر و کوخ نشینی را نچشیده‌اید؛ از همان اول معلوم که نمی‌توانید تا آخر خط با انقلابی که انقلاب تمامی مستضعفین دنیا بود بمانید،شما که شاید جنوبی ترین نقطه‌ای که از شهر تهران مشاهده کرده باشید؛ بیت رهبری باشد آنهم فکر کنم وقتی میخواهید تشریف بیاورید,به احترام شما تمامی چراغ‌های قرمز سبز میشوندتا خدائی ناکرده شما پشت چراغ قرمز یا ترافیک بمانید وکمی به چهره شهر نگاه کنید.
حاج آقا شما که به روستائیان توهین می‌کنید کاش بدانید اگر این روستائیان نبودند, الان ایران هم نبود. این روستائیان وپابرهنه‌ها بوند که انقلاب را سرپا نگه داشتند و همیشه با اینکه کمترین امکانات را از دولت گرفته‌اند بیشترین خدمت را به کشور وانقلاب کرده‌اند. عالی جنابا آخرین باری که به منزل پدری خودتان سر زدید دقیقا کی بود؟؟؟ یادتان می‌آید منزل پدری شما دقیقا کجا است؟


اعلی حضرتا اگر ناراحت نمی‌شوید پیشنهاد میکنم سری به منزل پدری خودتان در روستای منطقه نوق شهر بهرمان بزنید.


جناب گادفادر خوبه بدانید شهید برونسی که حضرت زهرا توی میدون مین بهش میگه10 تا به راست 20 تا به چپ بچه روستا بود.شهید همت؛ شهید باکری، شهید زین الدین، و...خیلی‌های دیگر از شهدای والا مقام ایران روستائی هستند. شهید مهدوی را میشناسی؟ اعلی حضرتا اسم حاج قاسم سلیمانی فرمانده تندرو سپاه قدس به گوشتان خورده است؟ همانی که یک تنه در عراق وسوریه وروبروی کل دنیا که به اسم داعش به جنگ اسلامک وایران آمده‌اند،ایستاده است.او هم یک روستائی است.


خیلی از مادران شهدا روستائی هستند حتما فیلم شیار 143 را اگر تا حالا موفق به دیدنش نشدید ببینید،



 اعلی حضرت اگر از بجای تعریف خاطره از امام به اصل مطالب امام مراجعه میکردید و جملات و نظرات آقا روح الله را در مورد کاخ نشینی و خوی کاخ نشینی میخواندید شاید از کاخ نشینی فاصله میگرفتید،یاتان هست آقا روح الله گفتند:

ما باید کوشش کنیم که اخلاق کاخ ‏نشینى را از این ملت بزداییم؛ آیا شما تلاش کردید تا اخلاق کاخ نشینی را طبق فرموده آقا روح الله از خودتان دور کنید؟ آیا به یاد دارید آن پیر فرزانه فرمودند:آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید فاتحه دولت و ملت را بخوانیم.
آن روزی که رئیس جمهور ما _ خدای نخواسته _ از آن خوی کوخ نشینی بیرون برود و به کاخ نشینی توجه بکند، آن روز است که انحطاط برای او و برای کسانی که با او تماس دارند پیدا می شود.
کاش کاخ نشینان حال دردمندان ما را مشاهده می کردند، تا به جنایات دولت جبار آمریکا دامن نزنند!



حتما به یاد دارید پایه گذار انقلاب بزرگ ایران یک تارموی سر روستائیان را به تمامی کاخ نشینان را ترجیح میداد؟ هنوز از یاد نبردیدکه امام فرمودند:طبع کاخ نشینی منافات دارد با تربیت صحیح، منافات دارد با اختراع و تصنیف و تألیف و زحمت.
جناب هاشمی عزیز هنوز 6 سال پیش آقای احمدی نژاد در مناظره با میرحسین یادتان هست که پرسید فرزندان آقای هاشمی در این مملکت مشغول چه کارهایی هستند؟الان بعد از 6 سال معلوم شد فرزند شما که یک شهرنشین هستید مشغول چه کارهایی بودند؛ ولی فرزند یک روستایی با وجود تمامی امکانات در حال خدمت به کشور است.حاج آقا کلا 4 روز در دوران مبارزه بر علیه شاه رفتی زندان الان 40 ساله دار سود اون چهار روزی میبری. عالی جناب وقتی کتاب خاطرات شما رو میخوانیم، حاج آقا فرزند یک روستائی روز عاشورابجای چت اسکی میره توی دسته و هیئت ارباب سینه میزنه، پدرخوانده عزیز جان من آخرین بار کی به منزل پدری و روستای خودتان سر زدی که گذشته خود را فراموش کردی؟ شایدم بخاطر بالا رفتن سنتان آلزایمر گرفته‌ای؟حاج آقا بالاخه کاخ نشینی روحیه کاخ نشینی و سلطنب طلبی خواهی نخواهی با خودمی‌آورد


 وقتی سخنان شما در زمان ریاست جمهوریتان میخوانیم؛ جمله معروف امام خمینی رو به یاد میاوریم که گفت:

آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید ما فاتحۀ دولت و ملت را بخوانیم. آن روزی که رئیس جمهور ما خدای نخواسته، از آن خوی کوخ ‏نشینی بیرون برود و به کاخ ‏نشینی توجه بکند، آن روز است که انحطاط برای خود و برای کسانی که با او تماس دارند پیدا می‌‏شود. آن روزی که مجلسیان خوی کاخ‏نشینی پیدا کنند خدای نخواسته، و از این خوی ارزندۀ کوخ ‏نشینی بیرون بروند، آن روز است که ما برای این کشور باید فاتحه بخوانیم. ( ۰۱/۰۱/۱۳۶۲)



با خودم فکر میکنم نکند شما از اول هم قطار انقلاب را اشتباهی سوار شده بودید. و این انقلاب با تفکر شما و نزدیکان شما تناصبی نداشت. وقتی امام آیت الله منتظری را که هیچکس در دانش او شک نداشت؛ به علت ترس از اینکه بعد از او انقلاب را به دست لیبرال را میدهد برکنار می‌کند, ولی شما وقتی به ریاست جمهوری انتخاب شدید منیفست دولت خود را را لیبرالیسم اعلام کردید وعلنا گفتید وزرا من تکنوکرات هستند.باید فکر همچین روزی را میکردیم وخودمان را برای همچین روزهایی آماده میکردیم.وقتی برادر خانم شما با افتخار اعلام میکند شما وحزبتان لیبرال دموکرات مسلمان هستید،من نمیدونم چگونه لیبرال بودن با دموکرات بودن و با اسلام قرار است در یک کاسه با هم جمع بشوند. یا همین شخص یعنی آقای حسین مرعشی که همزمان دارای  2 منصب مهم یعنی برادرخانم شما وسخنگوی رسمی باشگاه خانوادگی شما یعنی حزب کارگزاران سازندگی را در اختیار دارد؛ در سال 88 در دانشگاه کرمان در نشست دانشجویی که برای حمایت از میرحسین تشکیل شده بود رسما اعلام کرد ما دزدیم احمدی نژاد عرضه نداشت ما را بگیرد.وقتی دبیرکل حزب شما یعنی غلامحسین کرباسچی زمانی که تحت حمایت شدید شما ورئیس جمهور وقت که بعدا شد یکی از عوامل اصلی فتنه88 بود اختلاس میکند، وقتی شما در سخنرانی خود در زمان ریاست جمهوریتان از اختلاس کردن حمایت می‌کنید.وقتی اولین اختلاس بزرگ جمهوری اسلامی در دولت شما ودر سال1372 شکل گرفت، اگر آن اختلاس را با توجه به نرخ تورم به نرخ روز تبدیل کنیم،بزرگترین اختلاس تاریخ جمهوری اسلامی است.باید هم روستائیانی که نان حلال به خانه خود میبرند را هم  مسخره کنید.
حاج آقا وقتی خاطرات شما در دوران ریاست جمهوری، بعد از آن وحتی دوران قبل از انقلاب را با دقت مرور میکنم متوجه میشم، از همان اول هم نباید به شما دل میبستیم؛ وتقریبا باید منظر سقوط شما همانند منتظری، وبسیاری دیگر میشدیم؛ چون انقلاب ما با خوی کاخ نشینی سازگار نیست.از همان اول معلوم تو تا آخر خط با ما نمیمانی...


حاج آقا کمترین توقع مردم ایران یک عذخواهی است. عذرخواهی شما از روستائیان عزیز ایران خوب است بدانید تمامی مردم ایران بجز نزدیکان وطرفداران شما همانند رهبر عزیزشان انقلابی هستند وانقلابی جماعت هم اکثرا روستائی هستند و تقریبا همه آنها اصالتی روستائی دارند؛ وهمانند شما لیبرال‌های روشنفکر به شهرنشینی افتخار نمیکنند, بلکه به اصالت وروستائی بودن خود افتخار میکنند مانند سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که به گفته آمریکائی‌ها کل خاورمیانه روی انگشت او میچرخد، و با حامیت سادگی یک روستایی در عراق؛یمن؛سوریه و... بر دل‌ها حکومت میکند؛ نه در کاخ ریاست جمهوری...
در آخر باید بگم یک انقلابی روستانشین روستازاده بهتر از یک کاخ نشین سلطنت طلب خائن به آرمان‌های امام و انقلاب است.و انقلابی بودن مهم نیست انقلابی ماندن مهم است وچه زیبا گفت آقا روح الله که ملاک حال فعلی افراد وشما نگاهی به حال فعلی  خودتان ونزدیکانتان  بندازید.بله حاج آقا راه روستائیان با شما و تفکر شما جدا است.


یاعلی