حضرت آیت الله می‌گویند نوشتن از شما و از نزدیکان شما ممنوع است و برای نویسنده مشکل پیش می‌آورد؛ میگویند نوشتن از شما برای خیلی ها عواقب دارد ! من مینویسم توکل بخدا!!! ولی خب عالیجناب دست شما و عمله و اکره و عشیره تون دراز است و خرما از هم از قضا نزدیکه استثناءً ! میگویند شما ونزدیکانتان بر سر این ممکلت سایه افکندید و تقریبا ملک شخصی خود میدانید, اعتقاد شما این است که کل دارائی شما در این دنیا یک قطعه زمین است که ایران افتاده است وسطش!!

میگویند رای ملت تا وقتی برای شما و اطرافیان شما محترم وقابل تمجید است که مردم به شما ویا به تفکر شما رای بدهند. وسخنان مردم تا جائی قابل احترام است که موافق شما باشد ونه مخالف شما........






نمی‌دانم چگونه باید شما رو صدا کنم؟ بگویم حضرت آیت الله بگویم حضرت والا یا بگویم جناب اعلی حضرت شما هر کدام را که دوست دارید بخوانید.کمی از حال و روز امروز مملکت برایتان از طرف یک شخص بی‌شناسنامه, عصر حجری و.... بگویم حال همه ما خوب است, ولی خوب تحریمیم؛ میفهمی؟؟؟ خدا کند کدخدا از ما راضی شود تا اول دل شما و شاگردممتاز کلاست, که دست راست شما در مجمع بود شاد بشود, و بعد مشکل آب خوردن مردم هم به برکت راضی شدن کدخدا حل بشود تا حداقل از تشنگی نمیریم.بالاخره اگر کدخدا راضی شود و تحریم‌ها را لغو کند خدا هم تحریم‌های آسمانی را لغو می‌کند.
راستی حضرت آیت الله چند وقت است خاطره نگفته‌اید, دلمان برای خاطره‌هایتان تنگ شده است.یک خاطره بگویید تا دور هم شاد بشویم. امام جدیدا به خوابتان نیامده است. به نظر شما امام موافق غنی سازی بودند یا مخالف غنی سازی؟؟؟

فقط آیت الله زاویه فکریتان با رهبری دارد به شعاع تبدیل میشود،اگر اذیت میکند شما را بگوییم به ایشان نظراتشان را با شما هماهنگ کنند.


حضرت آیت الله فائزه از مزه ساندویچ‌های جنوب شهر برایتان گفته یا نه؟ شما هم یکبار امتحام کنید خیلی می‌چسبد. راستی باز هم فائزه خانم هنوز در کوچه و خیابان دورچه سواری میکنند یا سنشان رفته بالا و دیگر توانای دوچرخه سواری ندارد؟؟
چند سالی می‌شود تلویزیون از محاکمه و محکومیت م -ه می‌گوید, من همش برایم سوال بود م - ه چه کسی می‌تواند باشد, آخر وقتی محمدرضا رحیمی همان کسی که دست شما رو درزمان ریاست جمهوریتان بوسید؛ و در سفر شما به کردستان استقبالی کرد که هنوز که هنوز از هیچ رئیس جمهوری در هیچ سفر داخلی و خارجی از او نشده است؛ رو برای اختلاس‌هایی که در زمان استانداریش درکردستان در دولت شما به زندان افتاد با نام کامل و سمت سابقش در دولت سابق  در تلویزیون نام برده و هم توسط سخنگوی دستگاه قضا گفته شد و هم حمید بقائی که تازه قرار بازداشت برای صادر شده فقط کم مانده بود سخنگوی دستگاه شماره شناسنامه پدرش را بگوید.ولی همش در این مورد می‌گوید م-ه و تازه گفته است جساب فرزند خلاف کار را از خانواده متدین و انقلابی او جدا کنیم.


تا اینکه شما چند روز قبل سخنرانی کردید و گفتید کشور در 8 سال قبل دچار مرض هاری شده بود. و مرا آگاه کردید که منظور از م- ه چه کسی است و دستگله قضا مشغول مجازات چه کسی دستتان درد نکند.چقدر جالب مخفف آقا اسم آقا مهدی شما هم م - ه می‌شود من هنوز ماندم دستگاه قضا برای پسر شما حکم صادر کرده یا برای بیماری هاری؟؟ راستی وثیقه 10 میلیاردیتان برای آزادی مهدی بابا آزاد شد یا هنوز گرویدستگاه قضا هست؟ ویلای کلاردشتان حالش خوب است؟

انتخابات2 سال پیش خیلی پر رنگتان کرد ، ولی خدا شاهده این سوال ذهنمونو مشغول کرده، اگه جناب حسن آقای فریدون آخ ببخشید یادم نبود به اسم امنیتیش یعنی حسن روحانی در جامعه معروف است , رای نمی آورد بازهم عیال میفرمودند تقلب شده مردم بریزید تو خیابون؟ خب جوانیم و پرسش گر! فقط میخواهیم بدانیم امسال با 88 چه فرقی داشت که امسال دولت سالم بود و سیستم انتخاباتی مشکل نداشت ولی انتخابات 88 اگه راه داشت خدارو هم میکشیدید وسط میدان!
جناب آیت الله آیا انتخابات سال92سالم بود یا در آنهم تقلب شده بود؟ من که نفهمیدم چطور سال 88 در  انتخابات تقلب شده بود ولی در سال92 همه چیز عالی بود, مجری ه ردو انتخابات یک دولت بود تازه در انتخابات سال 92 کاندیدای دولت رد صلاحیت شده بود.نکند انتخابات تا وقتی بدون اشکال و هیچ شک و شبهه‌ است که کاندیدای مورد نظر شما رای بیاورد ولی وقتی کاندیدای مورد نظر شکست خورد حتما تقلب شده آخر مردم باید فقط به شما رای بدهند؛ چه معنی دارد شما در انتخابات شکست بخورید؟؟ حزب شما و کاندیدای مورد نظر شما همیشه باید پیروز انتخلابات باشد. این قانون نانوشته انتخابات ایران است, ولی متاستفانه در سال‌های 84 و 88 مردم این قانون را مراعات نکردند.شما به بزرگی خودتان ببخشید...

حضرت والا نیت شما از تضعیف نظام وضعیف نشان دادن ایران واقتصادش چیست؟ چرا همه چیز را به تحریم‌ها و مذاکره با آمریکا گره میزنید کدخدائی که بیش از18 تریلیون دلار بدهی دارد می‌تواند منجی ما باشد؟؟ اقتصادی که از سال2010 علنا ورشسکت شده است, به وقل جوزف استیکلیتز علم اقتصاد سقوط کرده, چطور اقتصاددانان شما و کسانی که تئوری اقتصادی تاچر را در زمان شما پیاده کردند در این دولت دوباره سرکار آمدند, انتظار دارند وضع ایران بهتر شود؟؟؟حاج آقا اگر روزی یکبار به سایت بدهی ودیون آمریکا سر بزنی بدنیست ثواب دارد, آنلاین میزان بدهی کدخدا را میبینی. سایت که رسما از طرف دفرال رزرو یا به قول خودمان بانک مرکزی آن اعلام کرد. است اینم لینکش اگر ندارید.
سایت بدهی و دیون آمریکا

راستی شنید حاج خانم‌تان حکمی که دستگاه قضا برای مهدی بابا اعلام کرده, را پدر سوخته بازی نامیده است؟



 واینبار خیلی صبوری به خرج دادند و منت سر ما گذاشتند که فرمان ریختن به خیابان وشورش را ندادند. دستشان درد نکند. حتما تقلب شده است. مگر نه آقا مهدی که بجز خدمت به ممکلت کاری نکرده است. بستن قرارداد کرسنت, رشوه گرفتن در قرار داد استات اویل و.. مابقی جرایم اقتصادی که دستگاه قضا برای آن مهدی بابا را محاکمه را کرد, تهمت است. همکاری با سرویس‌های جاسوسی خارجی هم فقط یک تهمت بزرگ است ومصاحبه رئیس سابق MI6 مبنی بر همکاری و درخواست مهدی هاشمی برای تشدید تحریم‌ها بر علیه ایران و اعتراف نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست سابق نشریات اصلاح طلب که چند وقتی است مجیز گوی شما شده‌اند؛ اتفاقا همکار مهدی بابا در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در دولت شما و اصلاحات بود؛در سایت خود نویس نوشت:

من شخصاً در سال 1389، شاهد تلاش حامی موسوی (مهدی هاشمی) برای تشدید تحریم‌ها بوده‌ام. اتفاقاً او را زیر سؤال بردم که چطور می‌تواند با وجود اینکه پدرش رئیس مجلس خبرگان و یکی از پایه‌های نظام است، به دنبال ارتباط با وزارت خزانه‌داری آمریکا برای این کار باشد. درست در همان محدوده زمانی هم یکی از دوستان ایرانی عضو یک اتاق فکر معتبر واشنگتن به من گفت که فرزند رئیس وقت مجلس خبرگان با او تماس گرفته تا عاملی برای انتقال اطلاعات به دولت اوباما علیه احمدی‌نژاد برای اعمال تحریم شود. او هم تعجب کرده بود.


وی در سایت خودنویس نوشت: با شناخت نسبی از کسانی که به عنوان لابی با این خانواده کار کرده‌اند، می‌توانم مطمئن باشم که با خیلی‌ها تماس گرفته شده است. نمی‌توانم بگویم آیا لابی‌هایی این وسط نقش واقعی هم بازی کرده‌اند یا نه، اما می‌توانم مطمئن باشم که حتماً تلاش بسیار زیادی برای تغییر شرایط به نفع ]...[ و شرکایش انجام شده است. در اواخر مهرماه 1389، چند بار از مهدی هاشمی سؤال کردم که چگونه به دنبال چنین عملی است، به من تأکید کرد که وظایف در خانواده هاشمی تقسیم شده است و اگر پدرش وظیفه‌ای دارد، او وظیفه دیگری دارد و فائزه وظیفه‌ای دیگر. این اولین بار نبود که درباره تقسیم وظایف حرف می‌زد.

فقط تهمت است. به خاندان پاک شما حضرت والا

الکی به مهدی بابا تهمت میزنند, مگر رشوه گیری و پولشوئی جرم است؟

تیم رسانه‌ای نوچه‌های شما که به تکافو افتاده‌اند ودارن تمام تلاش خود را میکنند تا آقا مهدی را پاک نشان ملت دهند. بگویید نیازی نیست؛ همه میدانند مهدی بابا پاک است, الکی به او تهمت میزنند؛ که هروقت زنگنه وزیر نفت می‌شود؛ در اصل مهدی بابا وزیر است؛ او بود که 16 سال وزیر نفت واقعی ودرسایه ایران بود دستش درد نکند واقعا] الکی میگن که توی هر قرارداد شبهه ناک وزارت نفت بخصوص در زمان ریاست آقای زنگنه پای مهدی بابا وسط است.

من شنیدم توی خاطرات منتشر نشده شما هست که امام مخالف زندان رفتن مهدی بود.راست است یانه؟

اعلی حضرتا میگویند در کربلا هم تحریم بودند اهل حرم ولی تن به ذلت ندادند, نظر شما چیست؟؟ می‌گویند قمر منیر بنی هاشم امان نامه را نخوانده پاره کرد؛ و ناراحت شد که شمر در او چه دیده که به او امان داده داده ولی به پسر فاطمه نه؟ می‌گویند  تحریم‌ها وقتی برداشته شد که تیر به چشمان ساقی خورد و دستانش قطع شد, مشک عمو پاره شد؛ وقتی تحریم‌ها برداشته شد که سر ارباب را بریدن و با نعل‌های تازه‌ رویجسد ارباب تاختند, وقتی گوشواره از گوش سه ساله به زور در آوردن وقتی حریم ارباب غارت شد و وقتی به سمت حرم ارباب یورش بردن تحریم‌ها برداشته شد. نظر شما چیست؟؟

راستی شما هم از کربلا درس مذاکره میگیرید؛ یا درس مقاومت وایستادگی؟؟؟

راستی حضرت والا کمی صبر میکردید تا مذاکرات به نتیجه برسه, یا دولت مورد اعتماد شما که دقیقا در حال اجرای تفکرات شما در تمامی زمینه‌ها است؛ یک معجزه‌ای میکرد بعد8سال قبل را به مرض هاری تشبیه می‌کردید.

شایدم برای شما وتفکر شما دولت قبل مرض هاری بود, دولتی که بلعکس این دولت نتیجه پرونده کرسنت را به نفع ایران بازگرداند, دولتی که کمی به روستاها و مناطق محروم توجه کرد و...

 احمدی نژاد و دولتش مثل مرض هاری بودن چون جلوی ماهانه270 هزار دلاری که قرار بود بحساب شخصی آقا مهدی ریخته شود را گرفت, حالا این وسط قرار بود گاز ایران2.5 دلار فروخته شود در حالی که قیمت جهانی گاز 230 دلار بود,مهم نیست مهم اون پولی که ماهانه بحساب مهدی بابا ریخته می‌شد, احمدی نژاد واطرافیانش مدیریت بلد نبودند مرض هاری بودند چون جلوی این اقدامات را گرفتند. مدت قرارداد راهم که خبر دارید ده‌ها سال بود؛ حداقلش 20 سال یعنی سالیانه چیزی نزدیک به40 میلیارد تومان با دلار 750تومن دولتی آن زمان احمدی نژاد کارکارشناسی بلد نبود.کار قانونی بلد نبود؛ خوردن بخش جدائی ناپذیر قانون بود. رشوه گرفتند اصلا خود قانون بود.

اختلاس کردن هم که ایراد ندارد, بخش جدائی ناپذیر مدیریت شما هست.

راستی حضرت آیت الله شنیدم از روحانیت هم بخاطر حمایت از احمدی نژاد گلایه کردید, این روحانیون که قبل از احمدی نژاد حامی شما بودند, حتی در انتخابات سال84 تمام تلاش خود را برای رای آوری شما کردند ولی خوب مردم شما رو شناخته بودند. و حلقه بسته مدیریتی کارگزاران را شکستند.

راستی جناب هاشمی وقتی دولت قبل را به مرض هاری تشبیح کردید برایم خیلی جالب بود که مخفف مرض هاری و مهدی هاشمی هر دو م- ه می‌شود؛ مرض هاری یعنی اینکه الکی آب خوردن مردم را هم به تحریم‌ها گره بزنی و بجای اینکه از تحریم‌های آسمانی بترسی از تحریم‌های کدخدا بترسی کاش اینبار که امام خمینی به خوابتان آمد سخنانش در مورد را یادآوری کند که فرمودند:

درها را همه را ببندند و ما را محاصره اقتصادی بکنند. ما خودمان در اینجا مملکت وسیعی داریم، آب هم داریم، خدا باران هم به ما می‌دهد، خودمان می‌کاریم و می‌خوریم و هیچ احتیاجی به این مسائل نداریم. آنها نترسانند یک ملتی را که می‌خواهد خودش را به کشتن بدهد تا استقلالش را حفظ بکند.

یادتان هست امام خامنه ای در سالگرد ارتحال امام خمینی چه گفتند:

اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملّت ایران سیلی خواهد خورد.
 (رهبر معظم انقلاب اسلامی)


راستی حاج آقا نامه عزل  منتظری که امام نوشت را یادتان هست که گفت تو بعد من کشور را میدهی دست لیبرال‌ها, حتما یادتان هست وقتی میخواستید کابینه خودتان را به مجلس سوم معرفی کنید گفتید وزرای من همه تکنوکرت هستند.ببخشید حاج اقا اگه تکنوکراسی بخضی از لیبرالیسم نیست پس چیست؟ یک سوال دیگر می‌شود بگوئید در طرافیان شما دقیقا چه کسی لیبرال نیست؟؟ وبه تفکرات لیبرالی اعتقاد ندارد؟؟
حاج آقا حتما جمله معروف برادرخانم‌تان وسخنگوی رسمی باشگاه خانوادگیتان یعنی حزب کارگزاران سازندگی را یادتان هست که گفت ما لیبرال دموکرات مسلمان هستیم.راستی حاج آقا لیبرالیسم با دموکراسی با اسلام چطوری توی یک کاسه جمع میشوند؟؟ میشود در این مورد به من کمک کیند؟؟؟
حتما نشست دانشجویی ایشان را در سال88 در دانشگاه کرمان که گفت ما دزدیم و احمدی نژاد عرضه نداشت مارا بگیرد, به استحضارتان رسانده‌اند, نظرتان در مورد اعتراف ایشان چیست؟؟؟
اگر زحمتی نیست بجای خاطراتتان که سند ندارد جملات حضرت آقا و امام خمینی را به شاگردتان حسن آقای فریدون آموزش بدهید. تا شاید کمی در خط ولایت راه بروند و اینقدر تحریم, تحریم نکنند.

راستی حضرت والا شما که اینقدر بخاطر تحریم شدن خواستار رابطه با آمریکا هستید, امام خمینی و حضرت آقا گفتند ما رابطه ما آمریکا را میخواهیم چه کنیم؟ و آنهایی که دنبال رابطه با آمریکا هستند یا معنی سیاست را نمیدانند یا معنی غیرت را, و گدر آخر گفتند خدا آنها را از خواب بیدار کند.شما که پیگیر رفع تحریم‌ها هستید حتی به خدمت تعطیلی کامل انرژی هسته ای و از دست دادن عزت ایران کاش به آقا مهدی میگفتید: تینقدر دنبال تشدید تحریم‌ها نباشد؛تا شاگرد ممتاز شما مجبور نشود, همه چیز را گردن تحریم‌ها بندازد.
راستی حاج آقا همه چیز در دولت قبل تقصیر سو مدیریت بود ولی در دولت فعلی همان مشکلات بخاطر تحریم‌ها است؟؟ نکند با روی کار آمدن این دولت همه مشکلات مدیریتی کشور حل شد, ولی چرا مشکلات قبلی نه تنها حل نشد, بلکه به آن اضافه هم شده است, مشکلات قبلی همچنان در عرصه میریتی کشور خوش می‌درخشند؟؟؟ چرا آیت الله جواد آملی گفتند مشکلات کشور از بی عرضگی مسئولان است نه تحریم‌هانظر شما در مورد صحبت آیت الله جوادی آملی که گفتند مشکلات کشور از بیعرضگی مسئولان است نه از تحریم‌ها چیست؟؟



حضرت آیت الله دقت کردید مخفف اسم پسرهای ارشدتان یعنی آقا محسن و آقا مهدی هم با مخفف مرض هاری یکی است, خودمانیم منظورتان از مرض هاری کدام یک از پسرهایتان بود که سایه سنگینشان بدجوری بر روی این ممکلت افتاده‌ است؟


حضرت والا امام خمینی تحریم اقتصادی را تحفه آسمانی میدانستند, حتما جمله معروفشان را هم شنیدید که فرمودند:
دشمنان بدانند اگر ما را محاصره اقتصادی کنند, فرزندان رمضانیم و اگر ما را محاصره نظامی بکنند فرزندان عاشورائیم.
مشکل ایران تحریم‌هاست ولی نه تحریم‌های کدخدا بلکه تحریم‌های داخلی است, مشکل ایران کسانی مانند م-ه هستند که مثل مرض هاری به جان این مملکت افتاده‌اند.مشکل ایران تحریم‌های آسمانی است نه تحریم‌های کدخدا
اعلی حضرتا آیت الله جوادی آملی زیبا گفت که اقتصاد مقاومتی عرضه می‌خواهد, دولتی که از تفکرات شما برآمده آیا عرضه اجرای اقتصاد مقاومتی را دارد یا...؟


حضرت والا شاگرد ممتاز کلاس شما در سیاست و اقتصاد که در حال حاضر زمامدار مملکت است؛ تابع مکتب چهارم امنیتی که مخصوص قوم آنگلوساکسون است؛ یعنی تبدیل تهدید به فرصت,  تحریم‌ها یک تهدید است برای کشور هنر مدیریت شما و شاگردانتان در تبدیل این تهدید به فرصت چه شد؟ آیا این سومدیریت نیست؟
حاج آقا شما همان کسی نیستید که هر سال یک خاطره ثابت در هفته دفاع مقدس تعریف میکنید, و میگوید وزیر سپاه که هم اکنون دبیر مجمع تشخیص مصلحت جائی که مدیریت مادامالعمرش به نام شما سند خورده است؛گفت اگر این امکانات نباشد من نمی‌توانم, نخست وزیرم که هم اکنون در حصر خانگی به سر میبرند و جزء فتنه گران هستند؛ گفت منم بیشتر از این نمی‌توانم, منم کلا نمی‌توانم چون اگر میتوانستم بالاخره یک فکری برای حل مشکل میکردم؛ یا بودجه را تامین میکردم یا امکاناتی که وزیر سپاه میخواست. اون دوتا رو چسبوندیم بهم؛ منم که اولش گفتم نمیتوانم؛ پس سه تائی یه مثلث زیبا وتماشائی و خطرناک
ما نمی‌توانیم را تشکیل دادیم و رفتیم خدمت امام وگفتیم امام ما نمی‌توانیم؛ شما لطف کن و منت سرما ما بزار جام زهر را بنوش, علنادر کشور شما پایه گذار مدیریت جام زهر بودید,


آیا مدیریت ما نمی‌توانیم؛ و مدیریت جام زهر سومدیریت نیست؟؟اعلی حضرتا نکند نیت کردید به  بهانه تحریم‌ها به امام خامنه ای جام زهر هسته ای بدهید؟؟ و دوباره مدیریت درخشان خودتان را به رخ جامعه بکشید؟؟؟
ولی این را بدانید تا ما سربازان سید علی هستیم اجازه همچین کاری را به شما ونوچه‌هایتان نمیدهیم...
حضرت والا مرض هاری استقبال دشمن از کاندیداتوری شما از ریاست جمهوری....
حضرت والا والا مرض هاری یعنی مخفف اسم آقا محسن و آقا مهدی شما...

راستی در آخر یادم رفت بپرسم نظر امام در مورد باخت آمریکا در مقابل ایران چه بود؟ نظر منزل چیه؟ نگفتند اگر کدخدا به ایران باخت مردم بریزن تو خیابون وشورش کنند؟؟
حضرت حجت الاسلام که من نفهمیدم شما کی حجت الاسلام شدید, این نهضت تا انقلاب مهدی با آرمانهای خمینی ادامه دارد.
یاعلی