باز هم حال و روز سیاسی؛ فرهنگی و اعتقادی این ممکلت ریختش بهم تا یک عده شهید از زیر خاک دستای خودشو بیارن بالا و بگن هواستونو جمع کنید ما هنوز هستیم.




سعید قاسمی قشنگ میگه: هروقت حال و روز این ممکلت میریزه بهم, هروقت از خط اصلی منحرف میشیم؛ هروقت بوی خیانت حس می‌کنند چشم میچرخونی میبینی یکی از زیر خاک دستاشو میاره بالا و میگی من هنوز هستم.

تقریبا اوایل دولت دوم اصلاحات بود که سیل عظیمی از شهدا راهی کل کشور کشور تریلی‌هایی که هر کدام معلوم نبود فرزندان کدام مادران را حمل می‌کردند. نمدیانم ولی این را میدانم که دقیقا وقتی آمدند که دولت اصلاحات داشت به سمت حکومت دوگانه و براندازی حرکت می‌کرد, اومدند. اومدنی تا جلوی انحراف را بگیرند. تا از پیاده سازی و تئوریزه شدن بیشتر لیبرالیسم جلوگیری کنند. تا نزارن به نام اسلامو به گام دشمنان اسلام بشه.

در زمانی اصلا حال و  روز سیاسی و اعتقادی این مملکت خوب نبود.شهدائی که هر کدام راهی یک منطقه از کشور بودند تا به همه نشان بدهند جوان‌هائی که متهم به بی‌دینی میشدند که استقبالی از آنها کردند؛ تا نشان دهند اگر ایرادی هم هست از مسئولان است نه از جوانان این مملکت.

اون موقع پیش خودم میگفتم عمراٌ دیگه همچین تشییع برای شهدا گرفته بشه؛ تا اینکه چند روز پیش تا اینکه چند روز پیش خبر رسید275 شهید تازه تفحص شده که 175 شهید غواص کربلای 4 بودند,که با دست بسته زنده به گیر شدند.

آخر نمیدانم الان چه وقت آمدن این مشتی‌ها بود؛ وقتی نزدیک امضای تفاهم نامه هستیم, وقتی داریم اجازه  بازرسی از مراکز نظامی خودمونو به غربی‌ها میدیم, وقتی حتی آب خوردنمونو از غربی‌ها طلب میکنیم؛ وقتی داریم با کدخدا قدم میزنیم, وقتی داریم همه چیز را به تحریم7ها گله میزنیم, تا دوباره 598اینبار از نوع هسته ای آن امضاء شود  و جام زهر دیگری به امام جامعه تحمیل شود؟؟

این مشتی‌ها اومدن چی رو بگن؟ راستی چه پیامی آوردن نکنه به قول سردار قاسمی دوباره بوی خیانت داره میاد؟؟

نکنه حال وروز سیاسی؛ فرهنگی؛ اجتماعی جامعه ریخته بهم؟؟؟ نکنه داریم از خط ولایت فاصله میگیریم که اینها دوباره خودشونو به ما نشون دادن؟؟؟

مثلا اومدید بگید ما دست‌های مقاومت کردیم, ذلت را قبول نکردیم؟؟

آخه برادر شعار من هیهات منا الذلة را تحصیل کرده و فارغ التحصیل انگلیس, آمریکا و سوئیس چه میفهمند؟ یه عده آنگلوفیل که فکر میکنند قوم آنگلوساکسون هرچی بگن وحی منظر است, حتی ارزشش از قرآن بالاتر است؛ مگر نشندی یک زمانی میگفتند اگر دین در مقابل آزادی بایستد, دین به زاویه رانده خواهد شد؛ ولی خوداشن به زاویه رانده شدند, الانم میگن ما مردم را به زور به بهشت نمیبریم, ولی دارن به زور مردم را به جهنم میبرن, میگن نیروی انتظامی مسئول اجرای اسلام نیست, مگر نشنیدی معاون بانوانشان گفته اسلام پاسخگوی بعضی از خواسته‌های زنان نیست, آره راست میگوید جوابگوی بی حیایی و بی عفتی و عروسک شدن بعضی زنان نیست ولی....

آخر برادر من چرا آمدی تا دوباره یادآوری کنی به ما و دوباره توی شهر ما شعار تا آخر ایستاده ایم بپبچد؟؟


نکنه آقای رئیس جمهور و وزیر امور خارجه که مسئول مذاکرات هستند خجالت کشیدند در تشییع شهدا حضور پیدا کنند؟؟؟

نمیدانم چرا هر چقدر سرگرداندیم توی تشییع شهدا خبری از ملی مذهبی‌ها و اونائی که میگفتند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران ندیدیم.

آمدید جانم به قربان شما الان باید بیائید؟؟شما که همه چیز دست خودتون بود الان باید بیائید که دشمن بفهمه با دستان بسته زنده به گور میشویم ولی اب خوردنمان را از او طلب نمیکنیم؟؟

آمدید جان ایران فدای شما, ولی حالا چرا؟؟ حالا که همه چیز داشت فراموش میشد, آمدید چه چیزی را به یاد ما بیاوردید؟؟

مشتی با معرفت دیدی استقامت کردن و می ایستیمه داره تبدیل به شعار میشه اومدید بگید ما واقعا ایستادیم, شعار ندادیم؟

گل پسر بعد 30 سال اومدی هوای آلوده تهران رو پاکیزه کنی که چی؟؟ اومدی بوی شلمچه رو توی شهرمون پخش کنی که چی بشه؟ مثلا فکر کردی اونهائی که باید بفهمند میفهمند؟؟؟ از تحصیل کرده آمریکا و انگلیس وسوئیس چه انتظاری داری؟؟؟

رفتی جنگ جونتو گذاشتی بعد30 سال اومدی نمیگی مادرت چشم انتظارته؟؟ نمیگی از غصه دق میکنی؟ نمیگی از دوری تو داره میمیره, الانم که اومدی کلا چندتا استخون اومدی؟؟؟ پسر تو وقتی زنده بودی چیکار کردی؟ که جنازتم درس غیرت میده؟

پسر کمی به فکر خودت بودی بد نبود, میرفتی دانشگاه, راستی چندتا از شما متاهل بودید یا نامزد بودید؟؟ فکر زن و بچههاتون نبودید؟؟ خجالت نکشیدید از اونها که رفتید بعد 30 سال برگشتید؟

پسر مگه تو مذاکره رو بلد نبودی؟؟؟ بهت یاد نداده بود مادرت؟؟ مذاکره برد-برد میکردی زنده به گور نمیشدی؟؟

کاش تیم مذاکره کننده فهمیده باشه پشتوانه‌اش شماها و مردمانی که اومدن بودن تشییع کنندن شماهارو هستن نه وعده‌های دروغین غرب؟؟


نمیدونم هرکاری کردم حرف دلمو بنویسم نشد, حلالم کنید هرچقدرم خوب بنویسم بازم دینم به شما ادا نمیشود.

یاعلی