زمان جنگ همه میرفتند, جبهه حتی نوجوون 13 ساله...

زمان جنگ همه امکانات و بودجه کشور در اختیار جنگ بود...

زمان جنگ همه همدل بودند...



زمان جنگ کشور به جنگ یارانه می‌داد...

زمان جنگ جوونهای این مملکت همه بدون استثناء بدون ترس میرفتن جبهه...

توی این بیست و شش سالی که از جنگ گذشته, تقریباٌ جملات بالا را زیاد شنیده‌ایم. جملاتی که  اولین و بزرگترین خیانت را به خود دفاع مقدس و رزمندگان آن است. خیانتی که ارزش کار رزمندگان ما در 8سال دفاع مقدس انجام دادند؛ کم ارزش کنند.

اگر در زمان جنگ همه به جبهه رفته بودند, پس برج سازی‌های زمان جنگ را چه کسانی انجام میدادند؟ برج سازی که از برج سپهر بانک صادرات در خیابان سمیه تهران آغاز شد؛من نمیدانم اگر در زمان جنگ همه به جبهه میرفتند, پس صنعت و کشاورزی کشور را چه کسانی سرپا نگه داشته بودند؟ چه کسانی در بیمارستان‌ها به مردم خدمت رسانی میکردند؟

اگر همه جنگ رفته بودند؛ پس این همه وزیر و معاون وزیری که زمان جنگ در خارج در حال تحصیل بودند؛ اهل کدام کشور بودند؟آقای روحانی در انگلیس؛ آقای ظریف در آمریکا ومابقی دوستان در بقیه کشورهای اروپائی مانند آلمان وسوئیس و آمریکاو کانادا داشتند, چه عملی انجام میدادند؟ وقتی به کشورت حمله شده است باید در خارج تحصیل کنی یا بروی در میدان جنگ وبجنگی؟ می‌شود این دوستان پاسخ بدهند چرا علی مطهری تشخیص داده است که لازم نیست, جبهه برود؟

حاج حسین یکتا حرف قشنگی داره, می‌گوید: زمان جنگ همه باورشان شد جنگ شده چون میدند و موشک‌ها رو حس میکردند؛ ولی آیا همه هم جبهه رفتند؟خیلی‌ها تا خوزستان رفتند ولی نهایتا تا اهواز رفتند عکسشونم گرفتند و زود برگشتند تهران بعضی معرفتشان بیشتر بود؛ تا دوکوهه رفتند, آیا این‌ها هم عضو رزمندگانی بودند که خرمشهر را آزاد کردند؟و......

اگر همه جبهه میرفتند؛ پس چرا بخش ثابت تمامی خاطرات رزمندگان کمبود نیرو است؟؟؟

عراق به ایران حمله کرده بود و مدافع نبود ولی 80 درصد بودجه کشورش و اینکه شرکت در جنگ علیه ایران اجباری بود برای مردان کشورش ولی در ایران که مدافع بود........

اگر همه امکانات و بودجه کشور در اختیار جنگ بود؛ کشور به جنگ یارانه می‌داد؛ پس چرا جبهه‌ها همیشه  کمبود امکانات داشت؟ چرا در جبهه‌ها تفنگ و تانک و فشنگ کم پیدا بود؟ خرجی آرپی چی مثل اب در بیابان بود؟

اگر همه رفته بودند جبهه و بودجه کشور مثل بودجه عراق تمام و کمال در اختیار جنگ بود,آیا جنگ 8 سال طول می‌کشید؟؟

محسن رفیق دوست در برنامه شناسنامه علما گفت بجای اینکه امکانات کشور  وبودجه آن در اختیار  جنگ باد, جنگ در اختیار کشور بود و به آن یارانه میداد؛ وقتی زمان برداشت گندم میشد, کامیون‌های سپاه روانه روستاها میشدند تا گندم‌ها رابه سیلوها منتقل کنند. به قول ایشون که فرمانده و وزیر سپاه بودند در زمان جنگ بجای اینکه دولت به جبهه یارانه بدهد, جبهه به دولت و کشور یارانه میداد, بخصوص گروه‌های سازندگی و جهاد سازندگی که خیلی از روستاها را این گروه‌ها آباد کردند و بعد از خیانت ادغام وزارت کشاورزی و جهاد سازندگی که باعث شد هم سازندگی از بین برود, هم کشاورزی ایران ........

دروغ بزرگی که در این چند سال به خرج ملت دادند, تا الان بگویند کشور بخاطر سوءمدیریت ماها که دارای مدیریت‌های مادام العمر هستیم, نیست؛ بلکه بخاطر تحریم‌هاست. مشکلات اقتصادی کشور و اگر امام جام زهر نوشید, امام در تلاش هستیم تا به امام خامنه ای جام زهر بدهیم, فقط وفقط بخاطر این است که تمام امکانات کشور در اختیار جنگ وبعد در اختیار انرژی هسته‌ای قرار گرفته است.

دروغ بزرگی است که همه امکانات در اختیار جبهه و رزمندگان بود؛ دروغ بزرگی است که همه میرفتند؛ جنگ که اگر همه میرفتند؛ سردارسلیمانی نمیگفت: من نمیدانم این ملی مذهبی‌ها و مابقی گروه‌ها بجز جریان حزب الله در جبهه کجا هستند؟

خواهشا دیگر این دروغ بزرگ که در زمان جنگ همه جبهه میرفتند را نگویید؛ بله درست است, از همه افراد و مذاهب رفتند, از شیعه و سنی بگیر تا ارمنی وحتی هودی ولی واقعا همه رفتند؛ چه اون بچه شیعه هیئتی که هیئت هفتگیش تنگ نمیشه چه اون مسیحی و چه اون یهودی و چه اون سنی مذهبش, نماینده داشتند ولی همه افرادی که باید به جبهه میرفتند نرفتند و حتی خیلی‌ها مثل الان در حال تحریم و کمبود آب در حال سوراخ کردند مشک‌های موجود در خیمه بودند...

همه رفتند جبهه این دروغ بزرگی است بخدا همه نرفتند...

یاعلی