ایشالله تحریم‌ها برداشته میشود, فلان مشکل حل خواهد شد.

باید تحریم ها برداشته شود تا فلان مشکل حل شود.


حتی آقای علی جنتی وزیر ارشاد در یکی از جالب‌ترین اظهار نظرها مشکلات سینمای ایران, اینکه فیلم‌ها ضعیف است, کارگردان‌ها سوژه بلد نیستند پیدا کنند, کل لوکیشن داستان یک سریال یا فیلم سینمائی را در یک اتاق3 در 4 و نهایتاٌ یک خانه فیلم برداری میکنند. این بخاطر تحریم‌ها است.

و در جدیدترین اظهارنظر هم در مورد مشکلات کشور کمبود آب و خشکسالی و مشکلات ما در محیط زیست همش و همش بخاطر تحریم‌ها است.



روحانی 17/3/1394:
تحریم‌های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک‌ها احیا شون
د.


یعنی اگر شما ربط تحریم‌ها با بحران آب و خشکسالی و استفاده بیش از اندازه مردم ایران با تحریم‌ها فهمیدید به من هم بگوئید تا از این شوک خارج بشوم.

تیم تبلیغانی حسن آقای روحانی که تمام تمرکز خود را بر روی مذاکرات و لغو تحریم‌ها گذاشته بودند در زمان تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گذاشته بود و بعد از انتخاب حسن روحانی  با شکننده ترین رای تاریخ جمهوری اسلامی به عنوان رئیس جمهور ایران شناخته شد و با تنفیض حکم ریاست جمهوری توسط امام خامنه ای حکم ایشون مشروعیت پیدا کرد. ایشان تمام تخم مرغهایش چه درست وچه غلط در سبد مذاکرات گذاشت و تمام مشکلات کشور از خشکسالی که چیزی بیش از10 سال است که گریبان کشور را گرفته؛ تا مشکلاتمان در محیط زیست و سینما و... خلاصه تمامی مشکلات ایران بخاطر تحریم‌ها و سپس مدیریت 8 سال گذشته کشور است. ایران قبل از تحریم‌ها و به روی کارآمدن دولت گلستان بود.


ولی ایشان توضیح ندادن که در زمان مدیریت‌های دائم العمر ایشان و دوستانشان در نهادها و وزارت خانه‌های مختلف سخنی به میان نیاوردن و توضیح ندادن که دقیقا قرار است کدام تحریم‌ها برداشته شود؛ وآیا قرار است تحریم‌هایی که قبل از انقلاب بخاطر ملی شدن صنعت نفت توسط انگلیس شدیم هم برداشته بشود یا خیر؟؟ توضیح ندادن ایران که دقیقاٌ از زمانی که انقلاب کرد؛ در تحریم بوده, و تحریم‌های موشکی و حقوق بشر که اتفاقا بیشترین بخش تحریم در این دو بخش است؛ را چگونه میخواهد برطرف سازد؟ ایشان توضیح ندادند طبق کدام قانون کدخدا ما را تحریم هسته‌ای کرده است؟؟ طبق گفته کنگره آـنها در قانون اساسی آنها همچین چیزی اصلا وجود ندارد, و طبق کدام قانون قرار است قانونی که وجود ندارد لغو شود؟؟

اقای روحانی که میگویند دیوار تحریم‌ها ترک برداشته و دیگر هیچ بندزنی قادر نیست آن را بند بندازد؛ توضیح ندادند که چرا بعد تفاهم نامه ژنو ولوزان ما بازهم تحریم شدیم.

آقای روحانی که گفتند همزمان با تفاهم نامه نهائی تمامی تحریم‌ها برداشته خواهد شد؛ولی آقای عراقچی و نمایندگان کنگره آمریکا این گفته آقای روحانی رو تکذیب کردند.

دروغ بزرگی که توسط رسانه‌های زنجیره‌ای و حامیان دولت و بعضاٌ خود دولت مردان به مردم القا می‌شود این است که اگر به تفاهم برسیم و تن به خواسته‌های کدخدا بدهیم؛ ایران جزء کشورهای فوق صنعتی جهان خواهد شد.

ولی توضیح ندادند که طبق بررسی‌های خود اقتصاددانان غربی و اقتصاددانان داخلی که دل در گروی غرب ندارند؛ تحریم‌ها اثر چندانی بر اقتصاد ایران ندارد.و اگر نه تنها همه تحریم‌ها برداشته شوند,بلکه ما رضایت بدهیم و اعلا حضرت و حکومت سابق برگرده کل اثرش در اقتصاد ایران به5 درصد هم نمیرسد.

ولی اثر اقتصاد مقاومتی, حل تمامی مشکلات اقتصاد ایران است.

دولتی که حتی برای رفع مشکل آب خوردن مملکت هم چشم به رفع تحریم‌ها دارد؛ حتما خیال میکند قرار است بعد از رفع تحریم‌ها از آسمان لیموناد ببارد, و در رودخانه‌ها شیروعسل جاری شود, و جلگه‌ها و دریاچه‌های خشک شده هم به شیر و اب زلال دوباره احیا بشوند؛ وخدا منتظر مانده است که بیند ایا ایران با غرب به تفاهم میرسد یا نه؟ تا اگر به تفاهم رسید خشکسالی را تمام کند. دولتی که امیدش بجای خدا به کد خدا است.

کاش دولت مردان به حرف امام خامنه ای که در دیدار با جامعه مداحان گفتند:


کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است.

کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است/ مسئولان جلوی فساد را به معنای واقعی کلمه بگیرند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است و همه باید مسئولیت‌های متفاوت خود را در تقویت تولید داخلی به عنوان «تنها راه علاج مشکلات اقتصادی»، انجام دهند.


گوش می‌دادند, نه اینکه به دروغ های غربی ها دل ببندند.کاش بجای دروغ بزرگی به نام  لغو تحریم که امکانش نیست. چون فقط وفقط قرار است تحریم‌های هسته ای برداشته شود؛تحریم‌های موشکی و حقوق بشر و.... بر جای خود باقی است.

و آقای رئیس جمهور  وتیم اقتصادی دولت توضیح ندادند اگر تحریم‌ها برداشته شوند؛ قرار است صادرات ایران افزایش یابد یا قرار است درهای بازار ایران ه روی اجناس خارجی باز شود؟؟؟ و واردات از اینکه هست آسان‌تر بشود؟؟

کاش آقای رئیس جمهور توضیح میدادند وقتی قایق‌ها وکشتی‌های تولید داخل را تارعنکبوت بسته شده ولی شرکت‌های دلتی میروند و همان قایق‌ها وکشتی‌ها را با کیفیت پائینتر از خارج وارد میکنند؛ چه ربطی به تحریم‌ها دارد؟

کاش آقای حقوقدان که در تبلیغات ریاست جمهوری خود وعده داده بودند هم سانتیفیوژها باید بچرخد هم چرخ زندگی مردم؛ ولی حالا که هیچ کدام نمیچرخد؛ دلیلش دقیقا چیست؟

کاش ایشان توضیح میدادند, وقتی در ما میتوانیم تاک و نفر بر هواپیما بسازیم, ولی چرا دقیقا نمیتوانیم ماشین بسازیم و صنعت خودروسازی ایران همچنان وابسته به فرانسه است, آیا این هم تقصیر تحریم‌هاست؟

کاش ایشان توضح میدادند وقتی در دولت قبل داروی بیماران هموفیل را متخصصان داخلی ساختند, ولی با تبلیغات منفی بر علیه او دولت مجبور شد کنار بگذارد؛ و دوباره دست به دامان آلمان برای تهیه فاکتور8 بشود؛ ایا این هم تقصیر تحریم‌هاست؟

کاش............

کاش های زیادی در صنعت و اقتصاد ایران وجود دارند که آقای رئیس جمهور کاش اول به آنها پاسخ میدادند بعد به دنبال رفع تحریم‌ها میرفتند...کاش.....

ایشان توضیح ندادند که مشکل کیفیت پائین بعضی از اجناس داخلی و قیمت تمام شده بالا اجناس ایرانی با توجه به انرژی ارزانی که در اختیار آنها است آیا دلیلش تحریم‌ها است؟

ایشان توضیح ندادند دلیل اینکه وقتی یک طرح اقتصادی به بانک‌ها ارائه می‌شود تا آن طرح تائید بشود؛ وام پرداخت شود چیزی نزدیک به 2 سال طول میکشد که این باعث می‌شود چیزی نزدیک به 25 درصد به قیمت تمام شده طرح‌ها افزوده شود که علنا دیگر آن طرح را بازده اقتصادی نخواهد داشت؟آیا این هم تقصیر تحریم‌ها است؟

آیا اینکه بانک‌های اروپایی 3 درصد سود میگردند ولی بانکهای ایرانی 23 درصد تقصیر تحریم‌هاست؟

 آیا دیرکرد گرفتن بانک‌ها که مراجع ربا و حرام اعلام کردند؛ تقصیر تحریم‌هاست؟


آیا ربا گرفتن بانک‌ها و اجرا نشدن قانون بانکداری سلامی در شکور تقصیر تحریم‌هاست؟

آیا دلیل اینکه74 درصد مردم بانک‌ها را رباخوار می‌دانند تقصیر تحریم‌هاست؟

آیا اینکه شما قانون تقویت بانک‌ها را تقدیم مجلس کردید, تقصیر تحریم‌ها‌ست؟؟

آیا طبق گفته ایت الله جوادی آملی80 درصد اقتصاد ایران ربوی است, تقصیر تحریم‌هاست؟؟

آقای روحانی؛ آیت الله حائری شیرازی از قول امام فرمودند پول نباید کار کند و افراد باید کار کنند؛ ولی الان آقای روحانی  اشخاص کار می‌کنند؟؟ یا پول؟



کاش آقای رئیس جمهور بجای اینکه دروغ رفع تحریم‌ها و بهتر شدن وضعیت اقتصادی را به مردم بگوید؛ راستش که همان حرف امام خامنه ای بود را به مردم میگفت؛ کاش حسن آقای روحانی بجای دل بستن به مذاکرات واعتماد کردن به طرف به جوانان کشور خودش دل میبسند و به توانائی آنها اعتماد می‌کرد.

کاش اقای روحانی میفهمید خرمشهر را جوانان همین کشور آزاد کردند و منتظر کدخدا نماندند که اگر مانده بودند, معلوم الان باید به خرمشهر چه میگفتیم؟ زلزله بم را جوانان همین کشور بدون هیچ کمک خارجی جمعش کردن؛که اگر منتظر کدخدا و طرف غربی مانده بودند هنوزم که هنوز است باید وام‌هایی که گرفتیم را پس میدادیم, و منت و امتیازهایی اقتصادی که داده بودیم را تحمل میکردیم. کاش آقای رئیس جمهور بجای دروغ بزرگ رفع تحریم به این نکته توجه میکردند که تمامی دانشمندان هسته ای که ترور  شدند دانش آموخته دانشگاه‌های ایران بودند ونه خارج و تحریم‌ها اثری بر پیشرفت علمی کشور نداشته....

کاش آقای رئیس جمهور متوجه میشدند که رفع تحریم معجزه نمیکند, و برای رفع مشکلات کشور باید روی پای خود بایستیم و به خودمان اعتماد کنیم نه به کدخدا و نوکرانش

آقای حسن آقای فریدون ببخشید یادم رفت همه شما رو به اسم امنیتیان یعنی حسن روحانی می‌شناسند, کاش به جمله امام خامنه ای که در سخنرانی سالیانه‌شان در حرم مقدس امام رضا فرمودند :
 چشممان به دست دشمن نباشد که کی تحریم را برمیدارند؛ به دَرَک!

 کاش کمی بیشتر عمل میکردی ؛ کاش.......

آقای رئیس جمهور کاش به مصاحبه مطبوعاتی جان کری و فابیوس گوش میداد که وزیرخارجه کدخدا گفت از فردای روزی که در مسئله هسته ای با ایران به تفاهم برسیم اختلاف بر سر دیگر مسائل مطرح خواهدشد.

کاش بجای کدخدا به خدا اعتماد میکردی اقای رئیس جمهور

یاعلی