بعد از حمله رژیم آل سعود که من آنها را آل یهود مینامم. ناخودآگاه وقتی این جمله را شنیدم یاد جمله امام خمینی که فرمودند: ملیت ما اسلام است و اینکه ما شریک غم مظلومان عالم هستیم افتادم.
وقتی امام خمینی می‌گویند:

« وقتى مى‏ شنود ارتش غارتگر معاویه خلخال از پاى یک زن اهل ذمه درآورده‏ اند، به قدرى ناراحت مى‏ شود و عواطفش چنان جریحه ‏دار مى‏ گردد که در نطقى مى‏ فرماید: اگر از تأثر این واقعه انسان بمیرد، قابل سرزنش نخواهد بود!» (امام خمینی، ولایت فقیه، ص 85)



آن وقت است که میگویم من یمنی نیستم, من مثل امامم شریک غم تمام مظلومان عالم هستم. مثلاول انقلاب که به کمک اهل سنت بوسنی شتافتیم. یا مانند الان که در لبنان حامی حزب الله شیعه هستیم و در فلسطین حامی حماس سنی با عقیده وایئولوژی اخوان المسملین هستیم. همانطور که در سوریه با مردمی که اکثریتش سنی هستند و حکومتش علوی 4 سال است که جلوی کل دنیا ایستادیم؛ تا حکومت علوی بشار اسد حفظ شود.
شهید دادیم؛ از امکانات خودمان خرج کردیم؛ ولی اجازه ندادیم؛ بقیه بگویند جمهوری اسلامی به چه دردی میخورد.
نه تنها من بلکه همه حامیان جریان حزب الله و بچه بسیجی‌ها و طرفداران ولایت به هرکی وهرجائی با هر دینی ظلم بشود ما اهل همان جا هستیم.
وقتی صرب‌ها مسلمانان بوسنی را در قلب اروپا قتل عام میکردند, من اهل بوسنی بودم, ودر قلب مرکزی که ادعا آزادی بیان احترام به ادیان را دارد من آسیایی جان مسلمانان اروپائی را نجات دادم.
وقتی در جنگ 33 روزه حزب الله مقاومت کرد, تا زه بعد از جنگ مشخص شد که دولت لبنان و کشورهای عربی پشتش را خالی کرده بودند و سوخت هواپیماهای رژیم صهیونیستی رو تامین میکردند, ایران بود که پشت حزب الله شیعه و مردم مسیحی و سنی کشور لبنان را خالی نکرد.
وقتی در جنگ 22 روزه حماس با رژیم صهیونیستی بچه‌هایی که توی خاک ایران آموزش دیده بودند فرمانده تیپ گورانی یعنی زبده ترین و بیرحم ترین تیپ ارتش رژیم صهیونیستی که قبل از حمله وقتی در پادگان مرکزی تل آویو داشت صبحانه میخورد گفت ناهار را در وسط شهر غزه خواهم خورد؛ شاید فکرش را هم نمیکرد, مجبور شود ناهار را در بیمارستان ارتش اسرائیل بخورد.
 وقتی در جنگ 8 روزه عبدالله گل نخست وزیر ترکیه و محمد مرسی اولین رئیس جمهور مصر بعد از انقلاب فیس بوکیش تیریپ دفاع از فلسطین گرفته بودند, ایران 4 روز اول جنگ را سکوت کرد اسرائیل قشنگ زد توی سر فلسطین ولی وقتی ایران اجازه داد موشک‌های فجر 5 را حماس شلیک کند؛ حسن عباسی رفت نشست توی برنامه راز گفت توی لبنان ما بودیم, توی فلسطین ما بودیم زدیم.
توی جنگ 51 روزه هم ما بودیم.
در مبارزه بر علیه داعش ایران بر خلاف کشورهای غربی در حال مبارزه مستقیم است و حکومت بشار اسد را حفظ کردیم و در حال نجات مردم عراق و سوریه   از دست این گروهک تروریستی ساخته و پرداخته غرب هستیم.
الانم توی یمن نیازی به دخالت مستقیم ما نیست. چون خود انصارالله و ما بقیه شیعیان والحوثی‌های یمن کنترل پادگان‌های یمن را در کنترل دارند؛ایران پشتوانه فکری و روانی میکند, واگر لازم باشد کمک‌های بشر دوستانه است که نمونش همین پرواز غیرت یا کشتی نجات که کمک های مردم ایران به یمن بود.


ماشاید در حال حاضر در خط مقدم دفاع از یمن باشیم ولی هر جا اسلام و هر مظلومی در خطر باشد ایران در خط مقدم دفاع ئ حمایت از آن است.چون وظیفه شرعی ما است.
پس بهتره بگم من فقط یمنی نیستم من حامی تمام مظلومان جهان هستم که یمن شاید الان بزرگترین و بی دفاع ترین مظلوم جهان باشد.
یاعلی