خیلی دوست داشتم بگویم سلام آقای حجت الاسلام حسن روحانی  ولی خوب چه کار کنم که خود شما پشت کتابهایتان و امضاهایتان می‌نویسید: دکتر حسن روحانی

پس سلام جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم ایران

 

 

 

 

بیش از یک ماه است که شایعه آمدن شما به غرب استان تهران در میان مردمان این منطقه پخش شده است. و مردم این منطقه منتظر کاروان تدبیر و امید به منطقه خود هستند تا شاید بخشی از مشکلاتشان حل بشود.

جناب آقای دکتر حسن فریدون ببخشید حسن آقای روحانی یادمان باشد وقتی به شهرستان ما تشریف آوردید به مسئول هماهنگی سفرهای استانی شما و رئیس دفترتان که دارای گرین کارت آمریکا هستند یک تقویم شمسی هدیه بدهیم؛ تا ایام شهادت و ولادت اهل بیت را به یادشان بیاید تا بهانه لغو سفر شما را  شهادت امام موسی کاظم اعلام نکنند تا باعث و بانی بی اعتمادی مردم نشوند.

آقای رئیس جمهور یادتان هست وقتی تازه به روی کار آمده بودید سخن از خزانه خالی میزدید؟؟

 

حتما سخنان وزیر نفت عزیزتان را شنیده‌اید که گفته است برای پرداخت حقوق کارمندان وزارتش به مشکل خورده است؟

 

ولی آقای رئیس جمهور پوسترهایی که برای خوش آمدگویی به کاروان تدبیر و امید امید توسط ستاد مثلا مردمی استقبال تهییه شده بود زیر تابش آفتاب سوزان از بین می‌روند؛ و تعویض می‌شوند به امید تشریف فرمائی شما و کاروان دولت یازدهم آیا بیت المال نیست؟؟ پول‌هایی که برای چاپ این بنرها صرف شد از جیب مردم این منطقه که اکثراٌ از قشر آسیب پذیر جامعه هستند؛ خرج شده آیا درست است اینگونه هزینه‌های الکی و حیف و میل بیت المال؟؟

 

آقای حسن آقای روحانی رئیس دولت یازدهم کاش بدون خبررسانی و بدون تشریفات به غرب استان می‌آمدید تا متوجه وضع واقعی زندگی مردم این منطقه میشدید؟تا متوجه میشدید که آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها چه شکلی داشت؟ و چگونه وقتی خبر آمدن شما را مسئولین منطقه شنیدن آسفالت خیابان‌هائی که قرار است از شما استقبال شود و مسیر شما است ترمیم شده است ولی مابقی مناطق به همان شکل قبلی باقی مانده است.

آقای رئیس جمهور با  کدام جاده قرار است شهرستان شهریار قطب مواصلاتی و اقتصادی تبدیل شود؟؟

 

آقای رئیس جمهور یکی از وعده‌های باجناق آقای ناطق نوری که کاملا اتفاقی وزیر راه شما هم است به مردم شهرستان شهریار احداث بزرگراه است؟ آیا قرار است این بزرگراه هم به سرنوشت اتوبان تهران-شمال دچار شود؟

 

آقای رئیس جمهور شهرستان شهریار یک بیمارستان دارد که یادگار قول بزرگ دولت و حزب شما یعنی دولت و حزب کارگزاران سازندگی برای مردم شهریار است.تقریبا بیش از20 سال است که مردمان این منطقه منتظر افتتاح این بیمارستان هستند تا شاید دیگر نیازی به سفر به تهران و کرج نداشته باشند برای درمان یک بیماری ساده، آقای هاشمی گلنک این بیمارستان را به زمین زد, آقای خاتمی کلنگ را برداشت,بعد آقای احمدی نژاد دوباره آمد کلنگ آن را زد, نکند شما آمده‌اید کلنگ را بردارید؟؟؟

آقای روحانی نمی‌خواهم اسامی قهرمانان ورزشی که از این شهرستان موفق شدند به تیم ملی راه پیدا کنند؛ یا موفق به کسب مدال‌های جهانی و آسیایی و ملی شده‌اند نام ببرم؛ که اگر قرار بر اینکار باشد باید بجای نوشتن این مطلب فقط اسامی را بنویسم, فقط میخواهم بگویم سرانه ورزشی این منطقه تقریبا از سطح سرانه کشور هم پائین‌تر است.

آقای رئیس جمهور شما که در تبلیغات ریاست جمهوری‌تان گفتید هم سانتیفیوژ باید بچرخد هم چرخ زندگی مردم چرخ زندگی خیلی از اهالی منطقه به علت بیکاری و بخصوص بیکاری جوانان‌شان نمی‌چرخد. حتما شنیده‌اید قرار است یک بازار ایرانی- اسلامی در شهر جدید اندیشه افتتاح بشود؛ فقط یک سوال اکثر مشتریان این بازار از مناطق شهریار, اندیشه غرب استان تهران که جزء اقشار اسیب پذیر هستند؛ هستند با کدام پول قرار است از این بازار خرید کنند؟ بازاری که شبیه میدان نقش جهان اصفهان است, ولی بیشتر به ذوق میزند؛ بنظر شما همچین بازاری که ترویج اشرافیت و تجمل‌گرائی است همان طور که رهبری گفتند باعث ایجاد ناامنی روانی و یکی از مظاهر عینی آن نیست؟

 

آقای رئیس جمهور خیلی از مردمان این منطقه زندگی خود را با یارانه45 هزارتومانی که دولت پرداخت میکند میگذارانند. شما که گفتید نرخ تورم صفر شده است؛ پس می‌شود کاری بکنید تا کمی از شیب ملایم افزایش نرخ نان؛ مابقی اقلام خوراکی اساسی کاهش پیدا کند تا به مردمان این منطقه و مابقی کشور و بخصوص اقشار آسیب پذیر فشار کمتری بیائد؟؟؟

در آخر آقای رئیس جمهور شما حتما باغ‌های شهریار یادتان می‌آید یادتان هست می‌گفتند باد شهریار ولی دیگر نه از باغی خبری است و نه از بادی امیدوارم معاون محیط زیست‌تان فکری به حال حفظ معدود باغ‌های شهرستان شهریار که یک زمانی ریه‌های استان تهران و نگین سرسبز غرب استان تهران بود بکنند. یا اینکه قرار است شاهد از بین رفتن باغ‌های شهریار باشیم؟؟

یاعلی