امارات متحد عربی این شیخ نشین کوچک و نامحترم که هرچند وقت یکبار هوس می‌کنند؛ در سطر اخبار قرار گیرند؛ یکبار با دزدی‌های نفتی یکبار با با تغییر نام خلیج همیشگی فارس؛ بار دیگر با تغییر نام لیگ فوتبالشان را به نام مجهول خ ل ی ج ع ر ب ی تغییرداده ودستورداده تاروی پیراهن تمامی تیم هایشان هم ثبت بشود؛ همان‌هایی که به شعار خلیج فارس در استادیوم‌های ایران اعتراض میکردند و میگفتند ورزش از سیاست جدا هست ؛ الان میگویند ورزش از سیاست جدا نیست. بقیه همسایگان عرب این مثلاً کشورهم ازاین حرکت حمایت کردند. بار دیگر با ادعای مجعول بر سر مالکیت جزایر سه گانه ایرانی نیت می‌کند دم شیر بازی کند.

 

دیشب سوم مهرماه عبدالله بن زاید، وزیر امور خارجه امارات در سخنرانی سالانه خودش در مقر سازمان ملل درباره ایران به دو نکته اشاره کرد؛ اول آنکه به‌زعم وی، برجام نتوانسته است رفتار منطقه‌ای ایران را تغییر دهد و ایران همچنان به ایجاد «ناامنی» ادامه می‌دهد؛ دوم آنکه جزایر سه‌گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی متعلق به امارات است و ایران باید آنها را «داوطلبانه» بازگرداند در غیر این صورت به دادگاه بین‌المللی ارجاع خواهد شد.

این شیخ جوان که سن پادشاه کشورش از قدمت کشورش بیشتر است. در مورد برجامی که بین جمهوری اسلامی ایران وشش قدرت جهانی شده است؛ صحبت میکند که خود این کشور حتی سنگ توالت هم وارد می‌کند. برجامی که در مناقشه هسته‌ای بوده وربطی به مسائل دیگر ندارد؛ و شایدم اشاره غیرمستقیم به برجام‌های منطقه‌ای که بعضی از مسئولان داخلی فریاد میزنند بود.

آقای امارات شیخ نشین نامحترم فکر کردی چه خبر است که هر روز یه اظهارنظری یا ادعایی بر علیه ایران انجام میدهی؟ فکر کردی چون یک عده فوتبالیست بی‌غیرت حاضر شدند بخاطر پول حاضر شدند در لیگ بی‌کیفیت شما بازی کنند؛ و یا الان حاضر شدند بروند در لیگ قطر یعنی کشوری که شده است محل صدور فتواهای یوسف القرضاوی و محل استقرار فرماندهی آمریکا در خلیج فارس و مرکز شبکه الجزیره که شده است؛ تریبون تروریست‌های داعشی و النصره مخالفان شیعه؛ و بخاطر فرار از خدمت سربازی حتی شایعه پناهنده شدن به این کشور هم به گوش می‌رسد؛ فکر کردی خبری است؟

فکر کردی بازیکن مثلاً اسطوره آبی‌ها که ولی فانوس هم نیست؛ بر روی عکس شیخ دوبی که زیر پیراهنش نقش بسته بود بوسه می‌زند؛ وقتی ازش در مورد بازی در تیم ملی ایران سوال می‌شود، می‌گوید: گفت ایران روخالی والی فکرکردی. همه ایرانی هامثل فوتبالیست هاهستند؟ بازیکنانی که اصلاًغیرت ندارند وهنوز هم بخاطر پول حاضربه بازی درکشورشما یا درهمسایه شما بازی بکنند؛ همسایه ای که دراین چند وقته برای شیعه‌کشی کم اسپانسری نکرده است. ما مثل فوتبالیست‌هایمان بی‌غیرت نیستیم .فکرکنم بهت کداشتباه دادند.کمی به گذشته خودت رجوع کن هنوز سن کشورت ازسن رئیس کشورت بیشتر نشده اینقدررجزمیخونی. یادت میا دکی ازایران جداشدی؟ سن کشورت هنوز به 50 سال نرسیده است. کشورت در سال1971 تازه استقلال یافته است. اول میخواستم قدمت کشورت را با قدمت چنارهای خیابان ولیعصر تهران مقایسه کنم؛ دیدم ارزش این چنارها خیلی بیشتر از کشور تو هست؛ بعد یادم آمد پدر استاد حسن رحیم پور ازغدی یک طویله در روستایشان دارد؛ که نزدیک 60 سال از زمان ساخت آن میگذرد؛ سابقه تاریخی کل کشور حتی از آن طویله موجود در شرق ایران هم کمتر بعد ادعای تاریخی در مورد مالکیت جزایر ایرانی میکنی؟ منصورحقیقت‌پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم حرف قشنگی زد: کشورهای مرتجع عربی که با سردمداری حاکمان سعودی مدام به صورت دروغین بر تعلق جزایر سه گانه ایرانی به امارات سخن سرایی می کنند باید بدانند که دو جزیره ایرانی به نام های " آریانا" و "زرکوه" در اشغال امارات است و اینکه ما در این زمینه صبوری می کنیم و حرفی نمی زنیم دلیل نمی شود که آنها گستاخی پیشه کنند.

 مواظب باش دوباره به دامان مادربرنگردی؟ فکرکردی مثل این توله سگ‌هائی که به دنبال مادرشون هستند توهم به دنیال آل سعود وامریکا راه افتادی خیلی بزرگ شدی؟ مواظب خودت باش لقمه که میخاهی برداری به دهانت نگاه کن گیرمیکنه توی گلوت خفه میشی.مواظب باش

 

 

 

وکلام اخرروباشماهستم اقای مثلااسطوره
به عکس شیخ دوبی را زیرپیراهنت زدی.برروی ان بوسه زدی به ایران وایرانی گفتی خالی والی.حالابیاجوابگوباش اسم لیگ کشورشان راگذاشتن  خل ی ج حالا چ جوابی دادی بدهی.تووطن فروش هستی هرکس به یک نوع وطن فروشی میکندتوهم این جوری وبدان هیچ کس دران دنیابخاطراین کارت جلویت رانگیرت خود من چون عزت ایران وایرانی را جلوی دشمنان ایران خوردکردی میگیرم وبایدجوابگوباشی.وبدان ازاین به بعدنه میگذاریم دنیاداشته باشی ونه اخرت اقای ستاره که نه فانوس هم برای تو زیادی است.


یاعلی