امروز همه باباها به دختراشون هدیه می دهند.
 
هدیه امروز مهربانترین و دل نازکترین پدر دنیا به معصوم ترین دختر سه ساله عالم چیست؟ مردان "پرهیبت و صخره مانند" با دیدگان پراشک اما غیور و کمربسته برای دفاع از حریم یار صف کشیده و تمام قد ایستاده اند.
 
دیگر مصیبت خرابه های شام تکرار نخواهد شد. دیگر کسی صدای غمین ناله های دخترک را نخواهد شنید. دیگر نازدانه هنگام گریه از ترس "حرامیان و خناسان" آستین بر دهان نخواهد گرفت. دیگر از فراق پدر و هجوم سیاهی موهایش به سپیدی نخواهد رفت. دیگر طفل سه ساله در خلوتش با انگشتان خسته روی ریگ بیابان عکس سر پدر نخواهد کشید.
 


اینجا تربیت شدگات مکتب عباس "ساقی خوش نشان کربلا" زنده اند.صدای "حیدر حیدر" این پهلوانان علوی، خواب از چشمان "یزیدیان بی صفت" ربوده است. یک نعره مستانه اهل غیرت، "سرای جباران و دودمان شمریان کودک کش" را بر باد می دهد.  
 
آری.نگهبانان بر برج و بارور حریم علیا مخدره حضرت رقیه سلام الله علیها، دانش آموختگان و رزم دیدگان و تربیب شدگان مکتب سیدالشهدا هستند. هدیه امروز و هر روز پدر به دختر سه ساله اش، شهادت طلبانی سراپرده دار با "درفشی خورشید نشان" از دیار ایران رضوی هستند که خروشان و غلتان،  بیرق سبز مهدوی را در حماسه ای خونرنگ بر فراز این عالم خواهند نشاند.

یا حضرت ارباب:

من میشم مدافع حرم من هدیه کن به دخترت
انشاالله