آقای روحانی اگر برای رسوائی لایحه‌های فاسد دولت اصلاحات بیخود هشت سال صبر کردیم تا افشا بشوند؛ دیگر برای تو صبری نداریم. از همین الان باید تکلیف را مشخص کنی.

امام خامنه‌ای روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت مانند هر سال به مناسبت هفته معلم و شهادت آیت الله مطهری دیداری با نمایندگان معلمان کشور داشتند؛ دیداری که باعث شد دوباره ایشان از آموزش انحصاری زبان انگلیسی در مدارس کشور انتقاد کند؛   امام خامنه‌ای  در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۴ در جمع معلمان استان کرمان گفته بودند:

"ناگهان از گوشه ای یک نفر تشخیص داده که باید ما به کودکان دبستانی، از کلاس اول - یا حتی پیش‌دبستانی - زبان انگلیسی یاد بدهیم؛ چرا؟ وقتی بزرگ شدند، هر کس نیاز دارد می‌رود زبان انگلیسی را یاد می‌گیرد. چقدر دولت انگلیس و دولت آمریکا باید پول خرج کنند تا بتوانند این طور آسان زبان خودشان را در میان یک ملت بیگانه ترویج کنند؟"

ولی این‌بار علناً در مورد خطر انحصاری بودن آموزش انگلیسی و زبان علم دانستند این زبان فرمودند:

"زبان علم فقط انگلیسی نیست... زبان های دیگر مثل اسپانیولی، فرانسه، آلمانی و [زبان] کشورهای شرقی هم زبان علمند".

او گفته است که کشورهای دیگر جلوی نفوذ زبان های بیگانه را می گیرند و افزوده: "نمی گویم از فردا آموزش انگلیسی را تعطیل کنیم، اما بدانیم چه می کنیم".

علم که فقط انگلیسی نیست؛ در شرایطی که آنها اجازه ترویج زبان فارسی را نمی‌دهند؛ ما زبان و فرهنگ آنها را ترویج می‌کنیم؛ ایا این کار واقعاً عقلانی است؟1

در حالی که برخی مسؤولان وزارت آموزش و پرورش، به صراحت آموزش زبان انگلیسی حتی در فوق برنامه مدارس ابتدایی را غیرقانونی و ممنوع اعلام کرده اند، رئیس جمهور در مراسم روز معلم دقیقاً یک روز بعد از سخنان امام خامنه‌ای بر لزوم آموزش زبان‌های خارجی در مدارس تأکید کرد و گفت:

«جوان ممکن است به کلاسهای دیگر برود تا زبان یاد بگیرد، اگر در کلاس زبان یاد نگیرد. می‌رود خصوصی یاد می‌گیرد.

او که می فهمد زبان لازمه زندگی امروز است. عقلش می‌رسد این چیزی نیست که به زور بگوییم الا و بلا تو باید یک زبان یاد بگیری در دنیا هم هر جا هم رفتی مشکل طرف مقابل است که فارسی نمی‌فهمد.

امروز برخی از زبان ها یادمان نرود که زبان علم است. یعنی بدون مجهز شدن به آن زبان ما راه به علم و اعماق علم پیدا نمی‌کنیم کما این که اگر کسی به زبان عربی مسلط نباشد اعماق دین را نمی‌تواند سیر کند. زبان یک ویژگی‌ها و نکاتی دارد.

شما قرآن را با ترجمه فارسی ده بار هم بخواهید با کسی که به عربی مسلط است فرق می‌کند البته باید حداقل ترجمه را داشته باشیم اما فرق می‌کند.»2

دقیقاً فردا یسخنان شما امام خامنه‌ای فرمودند:

 نِهرو(جواهر لعل نِهرو؛ اوّلین نخست‌وزیر هند پس از استقلال این کشور از استعمار انگلیس.) در خاطرات خودش میگوید که قبل از آنکه انگلیس‌ها بر هند تسلّط پیدا بکنند، هند یک تمدّن پیشرفته، نسبت به آن زمان، داشت؛ حتّی صنعت پیشرفته داشت، محصولات پیشرفته داشت؛ انگلیس‌ها وارد شدند، حاکمیّت آن کشور بزرگ و پهناور را به دست گرفتند و آن را به عقب برگرداندند، برای اینکه خودشان رشد کنند. دولت کوچک و دورافتاده‌ی انگلیس بر اثر غارت منابع یک کشور بزرگی مثل هند به قدرت رسید؛ آن کشور را به خاک سیاه نشاندند. این استعمار است، این حاکمیّت شهوت و غضب است.3

 

آقای روحانی مسئله من اصلاً و ابدا آموزش زبان انگلیسی در مدارس نیست. در این مورد حرف اول و آخر را امام خامنه‌ای زد؛ مسئله من موضع‌گیری‌های علنی شما در مورد رهبری مواضع رهبری است. خودت که اینقدر به زبان انگلیسی علاقه داری؛ چرا فارغالتحصیلان کشورهای انگلیسی زبان در دولتت مشکل زبان دارند؟ از زمان سرکار آمدن شما وقتی تنها نکته بارز دولت شما مقابله علنی دولت شما در مقابل رهبری است.

شاید وقتی در زمانی که ریاست مرکز تحقیقات مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع در بهار 1385 در آیین گشایش همایش راهبرد بهره‌برداری از ذخایر گازی کشور با عنوان ثروت ملی یا قدرت ملی؟ سخنرانی کردی و در آن علنی گفتی: انقلاب اسلامی یا جمهوری اسلامی ودر آن گفته بودی آول باید ما مشخص کنیم می‌خواهیم انقلاب اسلامی باشیم یا جمهوری اسلامی؛ گفتی ما بهتر است جمهوری اسلامی باشیم تا انقلاب اسلامی باید همان موقع جوابت را می‌دادیم.4 نباید تعجب می‌کردیم وقتی گفتی: "ما انقلاب اسلامی داریم و ما در پی اسلام انقلابی نیستیم"2

 

اگر برگزاری جلسه  محرمانه شما در دوران دفاع مقدس در دورانی که رزمندگان با کمبود امکانات شدید مواجه بودند با مقامات رژیم صهیونیستی برای مقابله با تفکر اسلام انقلابی امام خمینی (ره) درست باشد که هست، پس باید در خصوص ادامه ریاست جمهوری شما تصمیم گرفته شود!!

مگر حسن روحانی؛ فارغ‌التحصیل انگلستان, یک آنگلوفیل سید حسن نصرالله است که در مقابل اسلام آمریکایی بایستد؟؟

جمله‌ای که دقیقاً در مقابل گفته و عقیده امام خمینی و امام خامنه‌ای هست و دیگر علناً در مقابل انقلاب قرار گرفتی. وقتی کلیپت را مشابه کلیپ رئیس جمهور کدخدا ساختی و در آن دم از اسلام رحمانی زدی؛ باید جوابت را قاطع میدادیم تا دیگر جرات نکنی اینگونه مقابل رهبری قرار بگیری. باید همان موقع به تو میفهماندیم که منور تو از اسلام رحمانی که همان اسلام آمریکائی است را فهمیدیم, کلیدواژه جدید لیبرال‌ها زودتر از آنچیزی که فکرش را بکنی رو رفته است.

وقتی تو دبیرشورای عالی امنیت ملی بودی؛ بچه‌های سپاه کماندوهای انگلیسی را در اروند دستگیر کردند؛ تو تمام توان خود را گذاشتی تا در همان خرمشهر آزاد شوند؛ وقتی تلشت جواب نداد و به تهران رسیدند؛ از گیت دولتی همان گیتی که همیشه برای بنی‌صدرها و رجوی‌ها باز بوده تا تجاوزگران انگلیسی با دانشجویان روبرو نشوند. باید وقتی به جک استراو قول تعلیق 10 ساله داده بودی؛ جلوی تو را میگرفتیم. تا بیشتر از این منحرف نشوی. وقتی ترکنچای جدید را به اسم برجام در کاه ما گذاشتی؛ با فرمول برد-برد که همان طور که خودت گفتی ما در این مذاکرات 3 تا گل زدیم 2 تا خوردیم اینو دیگه باید متخصصان ریاضی بگویند؛ که چطور وقتی آدم 3 تا گل میزند و 2 تا گل می‌خورد, می‌شود برد- برد, همان طور که فارغ‌التحصیلان  انگلستان مشکل زبان انگلیسی دارند, مشکل ریاضی هم به مشکلات این دولت اضافه شد.

 

وقتی اختلاف نظرهایت با رهبری را علنی کردی؛ و هر حرفی امام خامنه‌ای گفتند؛ تو بر ضد آن حرف زدی و موضع گرفتی, مانند:1. دین دولتی و دولت دینی؛2. اشتغال زنان؛ 3. حکومت و وسیله حکومت در قبال به بهشت رساندن مردم 4. علوم انسانی 5. نظارت استصوابی شورای نگهبان و رد صلاحیت‌ها 6. مذاکره با کدخدا؛ 7. نفوذ؛ 8. لیست انگلیسی در انتخابات مجلس شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی9. انقلابی بودن 10. برجام 2 و 3 و .. آخرین نمونه هم همین آموزش زبان انگلیسی  و هند است.ما نباید زیاد از سخنان و اعتقاداتت تعجب کنیم؛ وقتی 10 سال بودجه مملکت را در بهترین نقطه شهر تهران ؛ جنوب پارک نیاوران در کاخ مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خرج کردی تا کتابی بنویسی به اسم امنیت ملی و نظام‌های اقتصادی ایران تا در آن کبری و صغری بچینی تا بگویی الگوی مطلوب برای وضع نامطلوب اقتصاد ایران مکتب نهادگرایان و کینزی‌های جدید است. نکند اسلام رحمانی تو برای ترویج معارف لیبرالیسم هست؟شما که ادعا داشتی در دولت قبل عزت ایران زیر سوال برده است؛ وتو قرار بود در طول 100 روز اقتصاد ایران را از رکود خارج کرده؛ و کلیدت قفل  اقتصاد ایران را باز کنی؛ تو که قرار بود با یک تلفن از طرف حاج آقا مشکل ایران با عربستان را حل کنی؛ اکنون میبینیم که مشکل اصلی این دولت عربستان شده است؛ حتی در فاجعه منا حاضر نشدند به وزیر دولتت ویزا بدهند؛ تا ویز خارجه دولتتت مجبور شود؛ جلوی وزیر کویتی زانو بزند تا او واسطه شود تا شاید عربستان یکی از اعضای دولت شما را راخ بدهد, واگر نبود سخنرانی  رهبری در نوشهر و تهدید سعودی‌ها نبود معلوم نبود ایا آنها راضی میشدند جنازه شهدای مارا پس بدهند یا خیر؟

 

 

آقای روحانی ما در دوران اصلاحات بیخود 8 سال صبر کردیم تا خاتمی؛ و اطرافیانش خودشان را افشاء کنند؛ رسوا بشوند؛ دیگر برای شما هشت سال صبر نمی‌کنیم.خاتمی که 250 نفر را در مرکز دفتر ریاست جمهوری خودش جمع کرده بود؛ تا زیرآ اسلام را بزند,  در دولتش یک عده آدم لمپن که یک نمونش میشود معاون وزیر ارشاد آن دولت که خود با دست خودش روسری و حجاب از سر زنش در شبکهBBC برداشت. وزیر ارشادی که در دولت هاشمی معاون پارلمانی آن دولت بود, و لایحه‌ای را برد؛ به مجلس تا کسانی که امروز دم از قانون و جمع نشدن تمام قدرت در یک نهاد حرف می‌زنند؛ دوران ریاست جمهوری حاج آقا را مادام‌العمر کنند؛ اکنون تحلیلگر مسائل سیاسی شبکه سلطنتی انگلیسی‌ها شده است. کسانی که اکنون در لندن، لس‌آنجلس نیویورک در شبکه‌های ضدانقلاب مشغول فحش دادن به جمهوری اسلامی هستند. دیگر نمی‌گذاریم لایحه‌های پوسیده دولت تو خودش را نشان بدهد؛ دگر صبر نمیکنی مشاورت محمود سریع‌القلم خودش را علنی رسوا کند، کسی که افتخارش این است که هرساله کراوات میزند و مهمان اجلاس داووس است. کسی که علناً خواستار الگوبرداری ایران از لهستان و لهستانیزه شدن ایران است. کسی که می‌گوید باید فقط کسانی در مورد سیاست خارجه حرف بزنند  رئیس و وزیر بشوند که خوب خوابیده باشند, خوب پوشیده باشند و خوب خورده باشند و حتما هم هواپیما سوار شده باشند،کسی که در کتاب ایران و جهانی شدنش گفته مشکل و مانع بزرگ برای توسعه و پیشرفت ایران اسلام و مذهب تشیع است.

 

کسی که بعد از گذشت سی و چند سال از انقلاب حتی حرمت دانشگاهی که از آن حقوق میگیرد را نگه نمیدارد و در مقالات خود مینویسد؛ استاد دانشگاه ملی ایران یعنی اسم قبل از انقلاب آن را مینویسد. دیگر نمیگذاریم گذر زمان ثابت کند؛ وزرا شما لیبرال هستند؛ هر چند که وزیر مسکن و شهرسازی شما علناً گفته است که لیبرالیسم خیلی چیز خوبی است و او خود نیز لیبرال است.

 

آقای روحانی برادر عزیز اگر بیخود صبر کردیم برای رسوائی یکی و دوجین روحانی عمامه بسر مشکی اصلاح‌طلب تا خود را نشان بدهند؛ باید بدانی  برای تو دیگر صبری نداریم. تا آدمهای فاسد و لمپین دولت تو افشا بشود.آقای خاتمی که امروز به عنوان یاغی انقلاب شناخته می‌شود  250 نفر را در سیستم خودش نگه داشته بودکه یک قلمش گفتم وزیر ارشادش بود که دل امام خامنه‌ای از مدیریت او خون بود؛ یک قلمش معاون این وزیر بود؛ یک قلمش عناصر جنبش دانجشوئی اصلاحات بودند, یک قلمش معاون سیاسی و.. دفتر نهاد ریاست جمهوری بودند که الان تئوریستین‌ها و مشاوران و تحلیلگرانBBC و VOA و... هستند. تو خودت را  در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص؛ دبیرکلی شورای عالی امنیت ملی، در زمان فتنه88 نشان دادی. خوب میدانیم در این راه به ما تهمت خواهند زد؛ فحش خواهیم خورد؛ باید و باید هزینه این کارمان را پبردازیم. اگر قرار است لیبرال‌های دولت تو هم بعداً بروند در شبکه‌های لس آنجلس نشین و لندن نشین بشوند باید از همین الان تکلیف را روشن کنیم.باید مشخص کنی اگر لباس دینت تنت است دین دراندیشه و دولت تو کجا هست؟

 

 

خوب است که بدانی ما پررو تر از این حرفا هستیم, ما در این راه آماده دادن هرگونه هزینه هستیم, آماده خوردن هرگونه فحش  و تهمت هستیم. ما رومون کم نمیشه؛ شما برو فکری به حال خودت و تیمت بکن.

یادداشت‌ها

1.http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=32970

2.http://www.president.ir/fa/93375

3.http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=33011

4.http://www.csr.ir/center.aspx?lng=fa&abtid=08&centid=41&semid=237

یاعلی